Monday, June 13, 2011

Pilih syampu yang bersesuaian..

Erm.. ada tak agaknye orang tak penah pakai syampu atas dunia ni? di zaman moden ni la.. zaman tok tok kita dulu toksah cakap la kan.. di petang yang mulia ni saya rasa cam nak berleter sket lah..

Mengenai syampu.. urm, aritu kepala saya ni gatal sangat.. rasa cam ada sarang semut je kat kepala ni.. saya pakai syampu dari saloon, harganya lebih RM70.. kecik je, cam botol budu cap ketereh (tak abis abis ngan budu !) tu la 1st time saya pakai syampo semahal tu.. tobat pasni takmo lagi..

Kepala ni makin gatal.. adeh, naik tensen saya.. pastu balik kampung mak kasi petua petui.. hilang la kegatalan tu kejap.. kawan kata try la tukar syampu.. tapi saya sayang, syampo tu lum abis lagi.. pastu dek kerana gatal yang melebihi kuasa bulan saya pun tukar la syampo.. nak tau saya amik syampo apa?
Loreal Alvive Anti Frizz Smooth Intense Shampo

Lepastu terus ok dah.. kepala pun da kurang gatal.. selamat tinggal kulit kepala yang bermasalah ! jadik.. jangan mudah terpedaya ngan amoi amoi saloon yang comel tu.. sebab dia pun pakai rejoice je..

3 comments:

suha said...

tak pernah pegi saloon (^_^)

shopping2u said...

hehe..sekali tu je niena gi,hihihi..xmampu la..

Atiqah Wadiah said...

pakai sunsilk pon ok jgk..yg kaler hijua..hehe :)