Saturday, June 11, 2011

Pompuan bawak laki masuk bilik ?

Huh.. tadi kan, tadi kan.. nak carik baju yang jatuh tau.. biasa la dok asrama ala ala 'apartmen' yang tak berapa nak mewah ni.. housemate kata jatuh tingkat dua kot.. pastu gi la kat bilik tingkat dua ni.. dari jauh dengar sore pompan dok manje manje je.. isk, da mula muskil.. pasang telinga sket !

"abang.. jangan la pegi situ sayang, mama nak iron baju ni.. " bunyi sore tu.. sah !memang sah, ni mesti bawak laki masuk bilik, isk.. ape ni ..nak wat hal la tu.. saya terus pasang telinga lagi.. telinga ni melekat je kat pintu..

"ala.. mama marah sikit abang da majuk ke sayang.. takmo la gitu.." aish.. geramnye ! kaki ni rasa nak tendang jer pintu tu.. biasa ni, biasa ni.. tapi sabau dulu.. be propesnel okeh..

saya ketuk pintu, kasik salam.. muka wat wat cool je.. dalam ati ni da bajet muka akak tu cuak bila bukak pintu.. pastu dia ajak masuk.. muka ni slamber je masuk.. muka akak tu cam tak bersalah, muka rilek jer, pastu kan.. ada kucing datang melekat kat kaki ni.. akak tu pun cakap..

"abang.. nape kacau tetamu tu.. takmo la sayang.. mama babab kang !"

huh.. nampaknye saye da salah paham.. korang rasa patut ke saya turun bawah balik untuk mintak maap ngan beliau ?