Wednesday, June 8, 2011

pot pet.. pot pet mulut dia, haishhh!

Kalau dok sorang, dikata kera sumbang.. kalo dok berdua, tak tahan dengar mulut dia dok celoteh.. bila dok ngan dia.. pot pet.. pot pet.. kejap kutuk  yang tu.. kejap kutuk yang ni, hai kawan kawan.. saya da naik meluat!

sampai bila saya nak tahan, bukannya tak pernah nasihat.. bukan apa, dia dok ngumpat orang sana sini, bila kita dengar cam menarik sikit.. mula la mulut ni terjoin! hasih.. dosa ..dosa..

terfikir jugak.. bila duk ngan yang lain, apa yang dia dok cerita pasal saya.. jadi batu api pun leh tahan gak dia ni.. tapi apa yang dia cakap, masuk kanan kuar kiri.. malas amik  port.. tak suka melenting macam spring..

nak buat camne kan, kita hidup atas dunia ni takde yang sempurna.. diri kita ni masing masing punya kebaikan dan keburukan.. cam dia tu, tak semua buruk.. ada jugak baik.. yang buruk suka dok mengata orang sana sini.. tapi, yang buruk tu la jelas terpampang..

4 comments:

Sunah Mohammad said...

hurmmm... manusia tak pernah puas kan...

shopping2u said...

a'ah..hurm -.-'
kte yg ngantuk ni dengo je la

Cute MuM said...

nak buat camner..
mulut orang tak boleh nak tutup..
dengar jerlah..
janji kita tak join sekali..

shopping2u said...

hehe..sabo je la belalang