Wednesday, June 29, 2011

Promosi Blog # 1

story about my life

Merujuk pada entri INI.. saya rasa nak pilih dia sebagai blog yang dipromosi, dia masih baru lagi.. dikenali sebagai FA, mula berblog June 2011.. maknanya baru bulan ni la.. INI merupakan entri pertama beliau.. katanya sebelum ni sudah berblog, untuk lebih lanjut.. sila melawat ke sana.. kenapa saya pilih dia? sebab dia baru la... isk... lagi mau tanya ke? dan.. dia selalu komen entri saya...

So rajin-rajin lah melawat dia ke sana, kalau ada rasa benda yang tak betul.. sila tegur dengan cara yang berhemah.. kalau rasa nak follow silakan.. kalo takmo.. takpe.. takde paksaan kat sini..

Hurm.. lepas ni sapa lagi ye yang saya nak pilih... ?? leh bagi cadangan tak ?

17 comments:

fa said...

ok2.. terharu sambil ambil gebu lap air mata.. hee.. terima kasih au~ :)

waN Mohd Salim said...

pmpuan tu .. cun la

muhamad hanif said...

jom terjah..

HAHAHAHHAHAHAHAHA

Bui Idzra Ryn said...

jangan lupa promote bui gak..hahaha

nurAMALLINA said...

Tahniah fa :)

oPiE iSa said...

angkat tgn kanan sambil tutup mate dgn tgn kiri...


Huahuahua............

Aki said...

comey je ea?? ^_^.v.. Wah,akak pun dah tolong orang skrg ea.. ^_^.v.. Gud2..

YAYA AZURA said...

kena singgah kat blog FA nie ..

tak nak promote blog yaya ke ^^

SYAF said...

Bagus...

M Fizan said...

hehe..saya kenal cik fa nie..urmm..pilih blog ben ashaari..kui2

zuneta said...

nak terjah ni....mekasih singgah blog zu ye...

Luqaz™ said...

http://www.luqaz.com/ :)

mas saari said...

pilih saya!!! hahahahaha

miss inna said...

rajinnya kak niena nak promosi blog..bgus2! thumbs up! ^^

inna nak dtg terjah..^^

syrupmasin said...

jom terjahhh :D

suha said...

cik suha! ~ngee (^_^)

Sunah Sakura said...

nice job sis!