Wednesday, June 29, 2011

promosi Blog# 3

Final Hope

Okay.. yang seterusnya blogger boy plak... namanya Ku Azhar, berasal dari Kedah.. Dia ni berketurunan berdaulat.. ha, jangan memain ngan dia ni.. dia memang suka bela tebuan... tengok la header dia tu.. kalo nak tau apa motif dia letak header tebuan ni.. sila lah menjadi seorang insan yang peramah dengan bertanya sendiri dengan beliau.. mana tau kot-kot sangkut leh buat kekasih gelap kan..? beliau suka pada photography.. so sesapa yang rasa nak suh dia amik gambar kat majlis kawin korang nanti.. sila lah jemput dia, free je katanya.. apa lagi.. gi la ke sana cepat..

5 comments:

Sunah Sakura said...

hehehe..dia nak jadi macam tebuan yang rajin kot..

osHin said...

singgah sini ye :)

http://gurlgemini.blogspot.com/2011/06/segmen-bw-dan-list-link.html

cucu umie said...

nak singgh blog dialh..hehe

Ku Azhar said...

eh???? hehehe thanks :D..terharu sngt2 :D

hanani nadri said...

eh ku kne promote lah :P akak , saya nak jugak boleh ? hehe

jemput singgah anakunclenadri.blogspot.com