Wednesday, June 29, 2011

promosi Blog# 4

Ila Aqilah

Ok.. gadis ayu yang berbaju kurung manis tu namanya Ila Aqilah.. blog ini lahir pada Oktober 2010 (dia lagi senior dari saya ye..) masih seorang pelajar.. bakal guru yang garang ni.. !! bagi persediaan masa depan.. sila berbaik-baik dengan dia ye, mana tau anak korang esok nanti jadi anak murid dia.. kan.. kan? jadi... jom lah ke sana sekarang.. 

14 comments:

TeAqArH said...

teaqah terjah belog cikgu ni kak niena..^_^

muslimbay.com said...

ni promosi yg melampau-lampu ni.ustazah ayu raudah!!!!!bila ko nk promosi aku wei?

niena shopping2u said...

teaqah: selamat menerjah :)
amer: isk dak ni..belasah kang!cukup la letak nuff2 aku tu.

Syuxer said...

terjah...:)

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

kak niena, blog fee taknak promote ker..huuuuu..sedeynya, tak terpilih.. >.<

uLan said...

wahhh best sesi niena nie.. hehe tunggu blog uLan dipromote pula ye... hikhik

Eyda Dania said...

lawat cni..hik3..

ZORA said...

nak p serang la.....:P

Pojiekyra said...

haha selamat xkawen ag :D

Ila Aqilah said...

haha..garang ni..
thanx kak niena :)))

Syazwan said...

terjah!

::blog anak jawer:: said...

bakal cikgu ke...boleh berkenalan ni...he3

-Yok mampir diluk = perkhidmatan sewa kereta sekitar kuala lumpur......


-Yok mampir diluk = wordless Wednesday#4...kg orang asli...

Tikah Diana said...

kak ayu raudhah.lama dah tak jumpa kak niena ni.nak order baju

Manismadu84 said...

saya dilah...ni blog saya...http://www.manismadu84.blogspot.com