Thursday, June 9, 2011

PUJI ATAU KRITIKLAH ENTRI KU INI

Santai Bersama BEN ASHAARI 
kalau rasa nak join klik SINI..

DSC_0061
Berdasarkan dalam gambar di atas.. kita dapat kaitkan dunia blogger ni dengan jalan raya..
cuba tengok.. keadaan di jalan raya tu jem.. tapi tak selalu.. macam tu gak dengan dunia blogger ni.. sekejap jem ( minda yang jem, nak carik idea untuk hasilkan entri yang bagus) sekejap lapang..


dan.. ada masanya kita kena berhati hati semasa menghasilkan entri.. takut nanti terlanggar orang lain.. kalau nak memandu, biarlah dengan perlahan dan cermat.. macam tu jugak kalau kita nak hasilkan entri, kena perhatikan dulu betul betul.. terlanggar sikit takpe.. jangan sampai parah.. nanti ada lak anon yang akan datang merawat.. kalau dia datang, lagi parah..

27 comments:

Belog MTT said...

Kurang 50 patah perkataan..HEHE :D

Sembang2 wif Yuyue said...

uwaa..seyes yuyue xder idea karang2 nieyh..meh lar tgok sendiri pe yuyue tulis..hahaha..adeyh :(

http://www.pwencessyuyue.co.cc/2011/06/segmen-puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

shopping2u said...

okeh yuyu..hehe

Sunah Mohammad said...

Yup, betul tu sis... kadang2 kene telek banyak kali entri sebelum publish, takot ada yang terpeleot kalo baca...

... said...

as salam..

▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

yup. betul.tapi..ada baiknya kadang kala anon mengomen. ada yang tahu mana yang terbaik..

=)

terima kasih berkongsi terguran dan pendapat~

link blog pakcik untuk segmen encik ben :

http://fadzli-rt.blogspot.com

+_Miss.Jannah_+ said...

caya la akak! :D
sokong sokong!! hehe

mas saari said...

selalu gak otak jammed untuk hasilkan entri...hehehehe

Bro ahmad said...

kalau jalan sesak macam tu semua nak kt depan kan?

DaYuEkUmiEkO said...

wah..like this [age..diselitkan ilmu2 agama..follow u =)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

btol 2 kan... nk hasilkn 1 entry 2kna tgk la bnyak kli ... kdg2 type nk cpt ... tulisan dh jdi kot lin..;P

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

selalu jugak terjadi mcm kt dalam gambar tu... jem je memanjang... satu entri pon agak payah nak keluar kdg2... (^^,)

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

nsebla anon xsggh ke blog..heheh..

p/s: tq ea sudi ke blog td =)

'CikMimiEy' said...

betol3xxxx ....kadang bolehsesak jugak kepala hotak duk pikir idea nak ditulis . huhuhu

Sal Saari said...

bukan senang nak puaskan hati semua org..yang penting nawaitu kita..

siti hidayah said...

anon ni kuat mengacau orang lah. hehe

Tea said...

bila anono dtg tu yg xsanggup.. =.="

Miz eAn peaN said...

anon dtg oke ape .. die boleh bg tau mende brok ngan baek . tapi tak menahan la gak ken ? (ayat yang tak boleh difahami -,-)

jom follow saya !

http://si-polarbear-cute.blogspot.com

Cik Cempaka said...

Haiiii, menyinggah sini

wahhh simbolik habis...kretif

Hafiza Ishak said...

eh tak lebih 100 lah :0

Mama Amani said...

erm... betul tu, sy setuju ngn pandangan tu...

cik Ida said...

anon datang merawat?? tambah parah la sakit tu.. hehehehhe.. :)

cik Ida said...

anon datang merawat?? tambah parah la sakit tu.. hehehehhe.. :)

Alia Natasha said...

grr. datang sini :D anon datang merawat ?? alia cik anon lah , nak datang merawat awakk ! :D

http://mynamealia.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

shopping2u said...

thanks sume :) insyaAllah sy akan jejak anda semua :)

anismelon said...

nie pon nice..

anis pon join jgk..:)
http://anismelon.blogspot.com/2011/06/segmenpuji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

anismelon said...

nie pon nice..

anis pon join jgk..:)
http://anismelon.blogspot.com/2011/06/segmenpuji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

cik gege said...

hati-hati jangan smpai terlanggar...nice... jgn silap langgar sudah...hihihi...=)

http://gegeriuhgegeombak.blogspot.com/