Friday, June 10, 2011

Rindu betul kat ma ..

erm.. rasa teringin sesangat nak balik kampung tapi.. bulan lepas baru balik. cuti lak takde, hurm.. rindu lak masa dok study dulu.. walau belajar tu tensen tapi selalu leh balik jumpa ma..

.. makan pun tak kenyang, ma makan apa la kat umah tu..rasa tak sampai hati nak makan sesedap.. walau lam sehari lebih 3 kali kol ma.. tapi tetap rasa rindu..


kesian ma dok sesorang, dia dah tua.. alahai.. kalau lah dapat keja kat Kelantan kan best.. umo ma ni dah 60 taun lebih, masa saya lahir.. mak saya umo 40 taun.. hurmm.. rindu mak sesangat (-.-)


SEMOGA ALLAH LANJUTKAN USIA MA.. DIA LAH IBU DAN DIA LAH BAPA 

2 comments:

+_Miss.Jannah_+ said...

sweetnye akak wat entry utk ma....huhu..
insya Allah..semoga ma akak sentiasa sihat dan dilapangkan segala urusannya... :)
p/s:muke akak ikut ma eh? :D

shopping2u said...

hehe.. rindu dia sesgt,tdi pepagi lgi kol ma.. urm, act ni akak wat autopost hehehe..msa post ni da tdo kot ?

org kata muka akak ni ikut ma.. tpi ma comel ^.^'