Sunday, June 5, 2011

Sapa nak duit RM300 dan RM100x3?

aha.. tu bukan saya yang buat okeh.. ni nak promote kawan kite ni la..sesapa yang berminat nak join ..tunggu sat no.. nak cerita mana jumpa ni.. masa saya ngah jejalan kat blog cik adik Zureen yang kreatif tu.. jumpa la benda ni.. tersesat lak dah kat SINI..

Tengok penyertaan tu dah lebih 100 tapi saya rasa lagi meriah lau penyertaan lebih 600 sebab hadiah RM600 tu.. saya masih tak mampu nak buat contest dengan hadiah jumlah duit sebanyak tu.. insyaAllah akan buat tapi berupa hadiah yang tak seberapa misteri.. hehe.. so kalau anda yang nak join.. sila lah klik banner comel di bawah tu.. dan baca syarat syarat nya.. selamat maju jaya!!!
meh kita support blogger Malaya!

5 comments:

zureen said...

hehe.. akak wat contest sound2 sikit kat zureen tau.. hihihi

shopping2u said...

no poblem dear :)

deqlis said...

nak menang tiket wayang? jom join contest nie
http://ellismelia.blogspot.com/2011/06/attack-block-movie-contest-by-deqlis.html

SafSafRaRa said...

terima kasih sbb tlg promosi kan contest (^_^) ini pon dah boleh kira entri contest jugak ni.. hehehe

shopping2u said...

sesama :)