Sunday, June 26, 2011

Selamat pagi.. Kabare?

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim... Apa khabar to all my reader? (ada ke orang nak baca?? uhuk) Semalam mata ni memang takleh blah.. ditambah lagi ngan sakit kepala yang melampau-lampau..

Biasa datang sini drive sendiri je tapi semalam rasa macam tak larat, badan ni rasa cam berbisa sesangat.. 3 malam dah tak dapat tidur ngan aman.. baju je nak lelap ada on call.. tugas, biasa lah.. sekarang ni pun tengah panas kalau ikutkan takleh lepas ke KL ni tapi wat keras kepala je lah.. kakak dah tanya banyak kali.. karang kempunan lak tak dapat tengok wajah adik tersayang dia nih.. hehehe..

Hari ini adalah hari yang paling sesuai untuk beristirehat.. biasanya, saya akan membeli barang keperluan pada hari Sabtu.. hari Sabtu jugak saya akan mengikuti aktiviti yang lasak, so.. kiranya hari Ahad ni peluang untuk kita membalas dendam hari yang lain.. rehat sepuas-puasnya.

Hari ahad ni pergerakan zarah kita tidak berapa stabil.. jadi pakaian yang disarankan pada hari Ahad adalah berwarna HITAM.. ianya bagi mengelakkan dari terdedah daripada gelombang asing yang boleh memudaratkan..

JAdi sesapa yang masih takde baju kaler hitam tu.. leh je beli ngan saya..

Nike Tech Fit ( klik gambar untuk pilihan)
-RM45.00 termasuk penghantaran hehehe-

1 comment:

qamarguyz said...

salam ziarah..
hoh0o..
hitam lagi..memang putih padan dengan hitam k0t..da banyak l0rr