Tuesday, June 28, 2011

Sikit je lagi nak tercium perut awak !

Kenapa orang buat tak kisah je dengan penunggang motosikal? sebab nampak kecik? tak heran kalau kena langgar pun?  selalu saya perhatikan.. kalau orang nak melintas jalan.. bila tengok motor slumber je dia lintas walau motor tu dah dekat.. ikut kan hati nak je langgar.. tapi sesama dapat sakit lak.. tapi kalau kereta? jauh pun takmo lintas..

Semalam saya nak gi beli barang jap.. masa tengah bawak motor tu tetiba ada orang kuar dari kereta.. sikitttt je lagi nak langgar perut dia.. nasib baik la saya sempat mengelak.. pastu dia leh wat muka selamba dekkk je.. isk.. perut dia buncit lagi dari ni..


Ikut suka je nak parking keta tepi jalan.. kalau orang terlanggar keta sport dia tu tau plak nak marah..

12 comments:

nurul nadia nasir said...

hihi sabar2..tu lah rakyt malaysiaa..sesuka hati je kan

mizzkechique said...

ye, selalu kn mcm tu gak. ikutkn ht nk langgar je.. biar sm2 sakit..

Aki said...

langgar je Kak.. perut je pun.. Haha..

Syazwan said...

airmanship tak ada .;)

Amirul Aqiim said...

hahahahaha..
klau terlanggar perut dia, agak2 apa jdi ek? haha :P

syrupmasin said...

biase lah tuh akak..org tade kesedaran sivik :D

HAFIZAL said...

tu lah..kadang2 kita semua tak pikirkan tentang orang lain....

fa said...

buat2 mcm gagah je diaorg tu~ kena langgar sekali baru tahu kuasa motor ni an.. hee..

rara pinkmafia said...

aah,mmg lah.ada je org mcm tu.kua kete tak pandang kir kanan.haih~ langgar je perut dye.bg kempis sikit.heheh

Tea said...

orang Malaysia mmg camni lah. lebih2 kalau bangsa Melayu dan India. huhuhu......

Tea said...

bangsa asing pn same je kdg2.. =.=

M Fizan said...

dia yang salah..biar jer..huhu