Thursday, June 16, 2011

Sila jangan hilang lagi ye sayang..

Huh.. lagi sekali muka yang gelap ni tetiba jer jadik putih melepak.. mana tak nye, purse hilang.. perasan nye masa terlintas nak beli coklat. dah balik bilik carik lam beg, tak jumpa gak..

Dah merata tempat carik.. tak jumpa gak, air mata dah mula nak turun ni.. tak perasan hilang bila sebab memang dah lama tak pegang purse.. biar camtu jer lam beg.. lam tu semua ada, ic..kad atm,kad kredit, kad debit.. lesen dan pape je lah..

Sedapkan hati.. nak tengok lam box motor.. huh !takde gak.. kawan cakap gi la opis.. saya kata memang dah pasti letak lam beg tu.. ni mesti ada anon yang datang mencurik.. ataupun Adam Oscar Dimarco.. sah.. ni mesti keja beliau..

Atas nasihat kawan.. saya pun pegi la opis.. carik lam laci, lahh.. rupanya ada dok lam plastik putih, plastik coklat yang saya beli 4 hari lepas. so.. apakah harus saya mintak maaf ngan Adam Oscar Dimarco tu ? dia kat ner skang ea?

5 comments:

diana said...

4 hari lepas??
maknanya 4 hari dah kamu ke sana sini tak bawak ic??
heheh..bahya..

shopping2u said...

bukan.. 4 hari la tinggal purse kt opis.. hehehe

Asha said...

bahaya2.
Adam Oscar Dimarco tu sape?.=)

shopping2u said...

Adam Oscar Dimarco? beliau adalah suspek yang paling kejam hehehe

suha said...

nyanyuk!(^_^)