Sunday, June 19, 2011

Spender kamu tak lawa !!

Selalu nya orang lelaki suka dok komen tentang pemakaian perempuan kan ...? harini saya nak komen pulak pasal pemakaian kaum lelaki ni..

Bagus entri tentang aurat perempuan tu.. sejuk je mata ni bila baca.. TAPI! kaum lelaki harus ingat, anda juga ada aurat yang wajib di tutup! wahai lelaki.. mana mahu lari? sila baca sampai habis!!

tadi tertengok free show secara tak sengaja.. tapi terus alih pandangan ni, bukan apa.. geli... jijik.. werk.. nak muntah jer, dah ler tengah minum..

Tak pasti lah dia sengaja naikkan baju tu atau saje nak tunjuk kat awek yang duk sebelah dia tu pakai spender kaler apa.. hingga menampakkan lurah-lurah yang tak berapa nak menggairahkan..

Pastu bila naik motor lak.. ada lelaki yang sengaja naikkan bajunya hingga menampakkan lurah-lurah itu ,kekadang tak pakai spender pun.. eee.. kantoi la..

Ada jugak yang menegur perempuan (menegur cara yang biadab!) tapi dalam masa yang sama dia tengah pakai seluar bola atas pada lutut hingga menampakkan lalang-lalang di peha nya hinggakan kurap pun nampak..

jadi.. tak kiralah lelaki atau wanita, sila tutup aurat dengan betul.. jangan hanya tahu membidas satu pihak saja, sekadar teguran di masa lapag -.-'

17 comments:

zarazueyin said...

huhu...bagus entri ni ;)

nuhara said...

btul hara sokong sgt2 :)

Mohd Hazwan Hashim said...

yeah aurat tetap aurat... mesti tutup.. totally setuju :)

kotak bulat said...

betul2... jgn tuju tok perempuan je kan..laki pun ad aurat yg perlu dijaga

TeAqArH said...

sokong jugak...tp ade laki akan bg jwpn mcm ni...aurat laki xkn timbulkan keghairahan pd pmpn..tp lau pmpn seksi...dorg la yg xthn...
tp aurat ttp aurat..jgn soalkan hukum yg dh tetap

niena shopping2u said...

teaqarh: jwb je mcm ni "mmg xmenimbulkan keghairahan, tpi akn menimbulkan kemurkaan Allah.. dosa tetap dosa.."

| Princess Diary | said...

saya sokong! best entry nie.. :)

anismelon said...

hehhe..betul betule..kadnag saje bawk motor laju laju pai ternagkat baju toh..namapk lah badn+spender..badan lawa,putih xpe..nie berkarat..weee..

Nazzue said...

sama2 kita jaga adab yea!!

Lepak sambil bersantai di NazZue.com
Entri terkini: Arghhh!! Jangan Kau Curi Hak Aku...

Kak Aya said...

setuju dengan entry ni.

jehanfrhin said...

straight 2 da point!! bagus2.. =)

NOOR FATIN said...

haa selalu tertengok. ntah apa2. aurat jugak. malu la.. hehe

Azlan Hasan said...

erk..siba baik aku bukan lelaki camtu..hehe..kalo tak da benam kepala sendiri dalam pasir sebab malu..hehe

Regards,
-Strider-

Syazwan said...

waaahhh..lurah ape tu?

heheh..
by the way..
suka entry nie!

arfah said...

hahahaha bagus2x... :P

Ujang9897 said...

gua pakai boxer..boleh nampak lurah gak ek..hee

niena shopping2u said...

eeee.. ujang pkai boxer gitau org..