Wednesday, June 15, 2011

Sunah Sakura Ajak Conteng Ujang!


MUEHEHEHE--ujang marah tak??

Ni segmen dari cik Sakura sape nak join sila klik sebelah tu okeh...
  • Saya sangat suka header baju baru Ujang ni sebenarnye sebab tu saya conteng camtu.. header ni dibuat oleh Ayeem .bila tensen leh ke sini untuk melepaskan ketensenan dengan menconteng header miliknya !!
  • (lepasni saya akan terus kesana tiap kali tensen..)

9 comments:

Jiji-Fify said...

hahah selamber je conteng header orang kan.. :)

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

Sunah Sakura said...

ahaahhahahahhaha! kejam betulllll!

☀ Izzaty Hedry☀ said...

haahhhaa!.. kejam !..bgus gak buat cm nie sis .. ilang tension 2..:P

gadis melayu said...

hahahaha.. agak kejam d situ.. heeeee~

meaw said...

i hate ujang tu tak tahan tu,wekekekekkee :P

shopping2u said...

hehehehe... **sorry ujang !!

Ujang9897 said...

hancur...hahahaha

shopping2u said...

hahaha.. ujang marah keee

Ujang9897 said...

dah tepek kt blog