Monday, June 20, 2011

Tatkala aku kelaparan..

Huh.. perut ni buat irama nada dering la pulak, lapar selapar-lapar nya, sebab makan epal hijau tadi la ni..

Biasa  la dok bujang, mana ada kelengkapan nak masak, yang ada cuma rice cooker dengan dapur kecik tu je.. rice cooker tu macam-macam boleh buat, goreng telur boleh.. goreng nasik boleh, buat tomyam boleh..

Beras tinggal seciput je lagi, housemate tak cakap beras abis.. terpaksa la alas perut dengan biskut munchy's dan buat milo panas..

Sambil update blog.. sambil makan.. (=.=') . masa tengah lapar ni tetiba teringat masakan mak kat rumah..

-nak makan ni.. ada sesapa nak hantar?-

14 comments:

syrupmasin said...

haha..makan la maggi..makanan utame org bujang kan :D

rara pinkmafia said...

alaaaa kalo lapo nk nasik.nammo lah sushi...

diana said...

perut lapar tidur je la..
hehha..

angahIera said...

nampak sedaap makann dlm gmbr tu...hehehe....
Mlm ni xmkn mlm...msih kekenyangan lepas minum ptg dgn keropok lekor...hari2 mcm ni kan best...turun berat bdn :p

Jiejah Gorjes said...

teringat masakan mak kat rumah skali gambo shushi kuar...err mak kat umah masak shushi ek??? dush!

niena shopping2u said...

syrupmasin: ai tak suka makan megi... hehe

niena shopping2u said...

rara: tu sekadar gamba hiasan muehehehe, kalo lapa kan macam2 rasa nak makan :)

niena shopping2u said...

diana: tak nantok lagi ooo -.-

niena shopping2u said...

angahlera:hehe..semoga berjaya!!!

niena shopping2u said...

Jiejah: mak terer masak nasik kepal, bukan sushi muehehehe

Nasriq said...

erm... diet... diet... dugaan... dugaan... dugaan je ni...

Syazwan said...

kesiannya dia..
beli milo and roti untuk stok kecemasan ye..

dah reply komen tadi..
baca la.hehhe

miss inna said...

hidup org bujang memang mcm tu kn..kekadang rasa mcm nak bw jer mama duduk sekali..senang sikit, ada org tlg masakkan..klo lapar,da ada lauk thidang..^^

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

makan megi sudeyyy... hahaha... gambar hiasan menarik perhatian aku.. aku memang suka sushiiiiiiiii