Saturday, June 11, 2011

TERIMA KASIH DAUN KELADI !!! lain kali bantu lagi ..!

Hurm..  ni bukan tujuannye untuk berlagak dan membuat onar di sini ye.. jauh sekali nak  tunjuk eksen.. cuma nak ucapkan TERIMA KASIH bebanyak pada BEN ASHAARI.. sebab banyak bantu blogger blogger baru cam saya ni.. blog ni mula wujud pada 30/04/2011... tersangat lah baru jika kewujudan entri ini hanya untuk dieksenkan..
Santai Bersama BEN ASHAARI


Berkat tunjuk ajar Ben Ashaari serta bantuan dari PA nye iaitu belog MTT.. saya dah dapat hasilnya.. memang la tak banyak tapi bagi blog yang baru ni, bagi saya banyak la kot ? bermula dari 0-546 Follower dan mempunyai 269 Post yang telah di publish. Setiap hari jumlah pelawat dah mula melebihi RM400 (cuma semalam je tak sebab tak rajin) .. semua ni atas bantuan Ben Ashaari dan PA nye yang tersangat lah rajin.. setiap hari saya akan post lebih 5 entri, ada masa cecah 10, 15, dan semalam lebih 20.. tu lah tunjuk ajar yang dia bagi..
Yang Ni Untuk Minggu Ini Sahaja..

Dan Yang Ni Pulak Pada Bulan Mei & Bulan ni
>gambar amik tadi pagi<

Jadi.. kalau kita berusaha pasti akan dapat hasilnya.. yang penting kena gigih & jgn sekali kali abaikan tugas kita.. okeh ! biasanya kalau tak sempat saya akan buat autopost..

InsyaAllah saya akan perbaiki lagi gaya, mutu, keunggulan blog ni.. yang penting nawaitu itu kena suci..
-bila nak dapat jadik anak murid secara tetap BA ye..hehehe-

7 comments:

Wena Tupperware's said...

bagus blog ni.akak suka,banyak pengisian.blh jadi BA ni. teruskan usaha!

muslimbay.com said...

suka blog ni sbb bnyak selitkan bab agama.moga terus berjaya.laju tu sbb xsmpai 2bulan dh blh cecah mcmni.

shopping2u said...

thanks k.wena & Muslimbay, xmgkin jdi cam BA tu kak oi..jauh panggang dari ayam panggang !!

SoLy SoLicious said...

waahhh..best2... abg ben mmg bnyk bantu naikkan trafik belog kan kan

shopping2u said...

btull tu ;)

BEN ASHAARI said...

salam ..

Terima kasih .. tapi saya tak layak dapat pujian tersebut.. selayaknya adalah anda sendiri dan juga rakan rakan seperjuangan .. anda yang usahakan sendiri.. saya cuma sediakan 'tempat ' jer ... :)

shopping2u said...

:) terima kasih skali lgi