Thursday, June 23, 2011

Tetiba je rasa macam ni...

Tetiba je rasa macam ni.. ada rasa bersalah, rasa marah.. rasa sakit hati.. sebab benda INI..

Entah.. sejak haritu terus takde mod... penyakit hati dah datang la tu, kita memang mudah nak memotivasikan orang kan...? tapi diri sendiri ni.. Ya Allah, tetiba rasa nak nangis je..

Rasa nak sangat jumpa ma.. nak cium pipi dia. Hati ni masih takleh nak menerima.. luka tu masih dalam, dah macam pasir pantai dilibas ombak.. macam tu lah hati ni..

Bila pandang je wajah ma yang tengah menangis sebut pasal dia.. kekadang terpaksa meninggikan suara kat ma, bukan apa.. tiap kali ma menangis.. rasa benci meluap-luap.. itulah perangai orang yang pasword dirinya diserang syaitan..

Moga hati Ini akan tenang.. ampunkan hamba Mu.. Ya Allah.. Lemah betul diri ni..

4 comments:

hanaahmad said...

mengingatiNYA mungkin boleh menenangkan kamu? tenanglah wahai hati, jangan diikutkan sangat amarah si syaitan. kawal ok?

niena shopping2u said...

thanks hana

fazilzura said...

huhuhu tgh sakit hati jgk ni .. tp try tuk bersabarrrrrrrrrrrrrr

Atiqah Wadiah said...

sabar ya kak~