Wednesday, June 8, 2011

TQ Ben Ashaari serta PA nye..

Harini Alhamdulillah... masuk 1 bulan 8 hari  sudah usia blog biru yang huduh ni.. genap sudah 500 follower.. mungkin ni tak banyak kot bagi korang yang mempunyai follower riban riban tu kan..

Erm.. ni suma atas bantuan Ben Ashaari.. serta konco konco nye.. bekas PA dia.. Puteri Katek dan PA barunya belog MTT..


Okeh ni lah Follower ke 500 belog ku ini.. namanya ANDI..
Nampaknya dia pun blogger baru jugak dari Indonesia..
so sesape rasa nak berkenalan dgn dia.. dipersilakan (^__^)


3 comments:

Belog MTT said...

Tidur malam ni nak mimpi akak la..:D

MTT tolong apa yg patot jer..Tahniah kak 500 follower dlm masa sebulan jer ! :)

putERi-kAtEk said...

erk alamak...hahahaha kat mana la sy bantunya...huhuhu.... apa pun gudluck tau!! semoga terus berjaya........ tggu esok k...hehehehe

shopping2u said...

eyra: silakan mimpi.. mimpi akak kawin ngan SETH!

katek: maceh :D