Tuesday, June 28, 2011

(+.+) wajah yang penat..

Ehem... korang mesti tertanya-tanya kan.. kemana saya pergi ? (huh.. ada ke orang nak tanya ni???)

Sebenarnya baru je balik dinner ni, memang penat yang melampau-lampau.. malam ni ada majlis perpisahan bersama YDP kami..

Uhuk.. sangat sadis betul majlis tadi.. ramai yang nangis-nangis, saya sorang je yang tak nangis.. pleaseee lah percaya okeh..

Walaupun saya masih baru lagi kat sini.. tapi saya jugak turut rasa dengan pemergian dia.. erm.. setiap pertemuan pasti ada perpisahan kan? dah tu lumrah kehidupan..

Kekenyangan yang melampau.. perut ni terlalu banyak di isi..  kira kenyang tahap melampau la ni, tapi ..perut masih kempis lagi.. jangan risau ye.. ok lah, rasanya ini entri yang last untuk malam ni.. jumpa lagi di hari esok (^___^)

"Hai sekalian manusia, bertakwalah kepada Tuhan-mu yang telah menciptakan kamu dari seorang diri, dan dari padanya Allah menciptakan isterinya; dan dari pada keduanya Allah memperkembang biakkan laki-laki dan perempuan yang banyak. Dan bertakwalah kepada Allah yang dengan (mempergunakan) nama-Nya kamu saling meminta satu sama lain, dan (peliharalah) hubungan silaturrahim. Sesungguhnya Allah selalu menjaga dan mengawasi kamu.."
(An-Nisaa':1)

9 comments:

fa said...

wahh.. kira penat kenyang la ni an.. ngee.. ;)

suha said...

25 kan?(^_^)

TeAqArH said...

wau.dinner..best3..^_^
makan ape td??mesti best kan kak niena?

suha said...

saje nk bitau yag kita neh sebaya..hikhik 25 gak neh lalala


cik suha ank sulung,takde abg (^_^)

dah2..ckp penat,gi tido hehe

waN Mohd Salim said...

uhk uhk .. penat ea ,.. siann akak sayunk

Tikah Diana said...

cayalah ustazah!!! makin comel plak sekarang.. sebijik cam ayu raudah hehe

sergeant keroro said...

kenyang tak?? hehe XD

pertemuan dan perpisahan di tangan tuhan :)

syrupmasin said...

untunglah akak malam nih tido dgn perut yg penuh :D

Sunah Sakura said...

alhamdulillah...seronok dapat jumpa sis niena lagi... :)

terima kasih sis... :)