Tuesday, June 14, 2011

WAJIB BACA : Warkah cinta suci

Kihkih.. nak gelak sambil guling atas tar bila dapat MMS dari kakak yang berbaur ayat cinta maut.. sapa tak baca maka anda tergolong dikalangan orang orang yang rugi.. adeh.. adui, lawak yang membangkitkan semangat ku untuk terus gelak.. dah, takmo cakap banyak korang tengok la sendiri.. saya baca sampai nyaris nak kena strok tau tak..



Mungkin korang tak paham kan? meh saya nak tolong baca...:
Assalamualaikum awak apa kabar? sihat saya tahu sebab saya nampak awak makan banyak. saya nak tanya awak masih boyfrind saya ke? kenapa saya jeling awak tak balas awak jeling? saya marah tau tak? saya marah! nampak taksaya tulis dengan pen merah tu? saya kecewa dengan macamnilah saya nak cakap saya suka awak bukan sebab orang kata muka awak macam faizal tahir tapi sebab awak romantik. sekarang ni awak nak kat saya tak sebab hazik budak kelas cikgu noni nak saya tapi saya tak nak. saya tunggu awak kalau awak dah jatuh hati pada wanita laintolong maklumkan pada saya sebab saya nak terima hazik. sejak dari PASTI lagi (pusat tadika) dia tunggu saya. awak tolong hargai saya. saya tujukan lagu Shahir AF untuk awak yang ada bunyi 'bahagia dalam perpisahan!' awak cinta saya suci. awak baca lepastu awak balas. kalau tak saya akan kecewa dan marah- Isya cinta Danial Faisal.. ni FACEBOOK dia..
 
-haha.. tak macam faizal tahir langsung !-

Kihkih.. siap ada bedak kat surat tu... baru umo 7 taun, sunat pun lum lagi.. dah cakap pasal cinta & kawin.. (Danial Faisal tu anak sedara saya ye)

8 comments:

Papa Mifz said...

amboi..kocik2 dah pandai dah ha...

Santri T.P.I.N.I said...

dapat mana surat ni? he3 kocik2 lg dh pandai cintan cintun yer...

Jiji-Fify said...

ahahah! alahai bebudak zaman sekaranggg.. :P

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

Atiqah Wadiah said...

budak2 zaman skrg dh advance dh..tp suit sgt..duk kasik2 surat..siap letak bedak lg tuh..hehe :)

nurul nadia nasir said...

hahaha eh ttbe nk terkomen entry ni pulak sepatutnye entry bawah ni kann agaga..lawak kot..kiut jerr hihi

shopping2u said...

haha.. komen sini pon bole =.='

shopping2u said...

haha.. komen sini pon bole =.='

Elih Japahar said...

Lawak tul lah budak skrang :D bila nampak ada org dewasa ber'couple'..dia pun ikut sama jg..mcm anak buah sy la ni huhu