Tuesday, July 19, 2011

5 ekor pun tak boleh?


Walaupun saya menidakkannya tapi.. ia adalah benar.. saya sangat suka makan mee di sebalik udang yang banyak..

Udang adalah hewan mainan di dalam perut saya.. di Institut dulu-dulu... kaum hawa diberi kelebihan untuk makan awal... kami gegar la rumah masak tu.. dan pilih udang-udang yang ada dalam masakan.. sampai kat budak laki, makan nasik atau mee kosong jer la.. nasib la..

Semalam saya masak bubur nasik instant.. taruk udang 5 ekor je pun.. Ya Allah.. hari ni terus berubah wajah, kat muka ni rasa cam naik jerawat halus jer tapi bila tengok kat cermin tak nampak pape pun, rasa cam roh-roh udang itu berlegar-legar kat muka ni.. tu la.. gedik sangat nak makan udang..

Humm... takpela, nak wat camne kan.. agak-agak la kan.. Fahrin Ahmad suka makan udang tak? sila bagi jawapan yang jujur ye...

21 comments:

TeAqArH said...

agaknye suke kot....

azam said...

gatai....ye....hehehe
sorry ye....computer office ni xleh leh load awaknye blog....xtau nape....dari pagi tadi...hehehe
bukan sombong...sorry byk²

azam said...

akhirnya load juga niena nyer blog....hahaha

NasZ said...

"baik punyaaa"..haha..itu tagline fahrin kan? fahrin? udang? tak sama pun..

MOHD NASER.com

cucu umie said...

grrrrrrr..sis nak fahrin ahmad juga ka?? haha btw, jgn makn udng sgt..lalala

Sunah Sakura said...

hahaha~ kan alergik sudahhhh~

Bui Junaidi said...

fahrin suka makan orang..eh,silap..suka makan udang..dia ada sms bui aritu nk carik udang sarawak..hahaha..*_*

MisS HoNeY said...

haha..fahrin ska mkn udg kot..hehe

syrupmasin said...

haha..nk tao fahrin ahmad suke makan udang ke ta akak send sms ON FAHRIN AHMAD MAKAN UDANG KE TAK hantar ke 32556 :D

cheqwa said...

oh,sensitip dgn udang ke?saya pon sama..hua..ilang nikmat dunia...hehe

Nur Zulaikha said...

thanks..cik niena..dugaan yg mematangkan diri..hmmm

tamlegend said...

sambal belacan pun tak leh makan la ni...

MamaEma said...

entahlah..kena tanya linda dulu agaknya..hehehe

Cik Ezy said...

saye sensitip ngn udang..
nt mula bersin xbenti..
ekeke

M Fizan said...

huhu..alergik ea? sabor jer lar.. makan lar 5cm udang.. hehe

cik aisha said...

la kesian udang suma dah selamat pompuan mkn...hehee

aimie amalina said...

hehehee...kiki...ayoo..akak..pantang la yep =)

visitme@FaTiN cOrNeR said...

yes2..dh ada geng nk berjerawat nie..kikiki..

nnt boleh terjun dlm klorox sesama...hahaha..

Подтверждаю said...

as salam..
hehe~ kalau nak tahu, pegi taip udang biloa cari pasal enche ben kat google. haha~
lagi satu, taip kerang.
ekeke~

ok, makan udang, kalau tak nak naik tanda2 jerawat, gatal, etc, jangan makan bahagian kepala, kaki, kulit.
makan banhagian isi badan je.

bahagian luaran udang, kan terdedah secara langsung dengan garam galian pada sumber air.

=)

Подтверждаю said...

as salam..
hehe~ kalau nak tahu, pegi taip udang biloa cari pasal enche ben kat google. haha~
lagi satu, taip kerang.
ekeke~

ok, makan udang, kalau tak nak naik tanda2 jerawat, gatal, etc, jangan makan bahagian kepala, kaki, kulit.
makan banhagian isi badan je.

bahagian luaran udang, kan terdedah secara langsung dengan garam galian pada sumber air.

=)

Подтверждаю said...

as salam..
hehe~ kalau nak tahu, pegi taip udang biloa cari pasal enche ben kat google. haha~
lagi satu, taip kerang.
ekeke~

ok, makan udang, kalau tak nak naik tanda2 jerawat, gatal, etc, jangan makan bahagian kepala, kaki, kulit.
makan banhagian isi badan je.

bahagian luaran udang, kan terdedah secara langsung dengan garam galian pada sumber air.

=)