Tuesday, July 12, 2011

Alasan budak sekolah..


14 comments:

H.J said...

banyak pengalaman pegawai ni..haha

Niena Pengembara Ilahi said...

isk.. sy bukan pegawai.. saya pencacai hehehe

Bui Junaidi said...

kdg2 sebab nk cari jln keluar alasan x logik pun boleh pakai..hihi..*_*

Syazwan said...

hehehe..
niena macam tu jgak ke?

syrupmasin said...

perghh..rase mcm bace skrip nk berlakon jd askar..

JIJI YU said...

haha askor kan terrer bab kantoi2kan alasan hampeh..

Niena Pengembara Ilahi said...

JIJI YU

dk ni sorang jer ye yg hampeh hehe..

Niena Pengembara Ilahi said...

syrupmasin

hehe.. sila lakonkan skang yer

saiazuan said...

dia xde bju len dah tu yg lawa.. huhu cian dia..

PinKy MoMMa said...

takutttttnyer pegawai garang hehehe

Niena Pengembara Ilahi said...

PinKy MoMMa

kwn niena tu mmg garang ^^

Nasriq said...

tabik tuan... selamat malam tuan...

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

haha..hokey, baru tahu kak niena adalah anggota askar..

assalamualaikum cik ! (sapa dgn tegas n salute spring) :P

Подтверждаю said...

as salam..
adei..tak boleh blah punya alasan.
tu ok lagi. kalau geng buku, depa bagi hadith dengan dalil. betul memang betul. tapi stail tak boleh blah.

kalau niena dengar, memang boleh pecah perut. kene berguru basnyak kali nih. hahaha~

baik punya alasan~
almaklum la..ke mana jatuhnya kuah kalau tak ke nasi.
dari ketua, turun ke anak2 buah. ahaha~

XD