Tuesday, July 5, 2011

Angkara kondom itu..


Rindu plak kat anak buah ni.. janji nak gi umah dia minggu lepas.. tapi tak jadi sebab sekarang ni keadaan tak menentu.. Dia ni sangat manja ngan saya, yer la.. saya ni kan mak sedara yang baik .. ohh.. sila jangan muntah ye adik-adik.. dari kecik dia ni memang manja ngan saya..

Biasanya masa kat zaman latihan dulu tiap kali dapat balik bila weekend, saya akan ke rumah dia.. itu wajib !! kalau tak.. maka berbunyi la mulut dia.. "umie.. abang rindu cuuna.."

Masa tu umo dia nak masuk 5 taun.. dia ni kecik2 dah makan chewing gum..  satu hari saya bawak dia gi giant, saya ngah sibuk pilih barang nak bawak balik asrama.. biar je apa dia nak amik.. masa nak bayar tu saya pelik apsal banyak sangat.. tapi masa tu tak kesah sebab baru dapat elaun hehe..

Dah selesai semua saya terus balik kem, masa pemeriksaan keselamatan waktu melapor masuk kem tu saya selamat.. sampai jer kat bilik saya bukak semua barang-barang yang dibeli tadi.. kemudian saya tengok ada lima objek ganjil..

Kawan-kawan tengok saya ngan muka yang konpius.. muka saya bertukar jadi merah sebab tahan malu sambil menjerit "ABANGGG" huh.. ! rupanya yang disangkakan chewing gum oleh Abang tu kondom.. patut la akak kat kaunter tu tengok saya semacam.. isk ! nasib baik tak kantoi.. kalau tak, sesia jer kena belasah ngan JL..


14 comments:

TeAqArH said...

hahahaha....btol btol...skrg ni ade je chewing gum yg sekali tgk mcm kondom...tqah slalu beli tu..hehehe..^_^

nawal addina said...

errkk ?? hahaha XD

nasyitahahmadzaini said...

ahahaha!:)

Syuxer said...

hahaahha danial tak bersalah..cuma tersalah beza kotak kondom ngan chewing gum heheh...;p

sergeant keroro said...

hahaha, budak kecik.

Gen2Merah said...

hahahahahaha.... nak senak perut aku ketawa baca entri ni tau.. lucu yang tak disengajakan... danial danial... kadang2 gelagat kanak2 ni buat kita terseyum (",)

Pojiekyra said...

fuh dasat hahaha :D

aimie amalina said...

kikikiki....mungkin kat kondom tu nnti kene boh gambor drakula...bdk2 takot sikit nak amik..haha =p

Shuk_ArChie said...

Huahahaha... kondom! huahaha alahai.... XD

PinKy MoMMa said...

hahahaha haruu ni haru..adehh
x pe..x pe belajar dr pengalaman ;D

Cik Ezy said...

hahahakk..
lawak2..

zie_ira said...

heheh..sabo je la,,budak2 ,,

Anies Anessa said...

hahaha..saya noob..tatau kondom tue apa..keh3

KeTaM_BaTu said...

saya gelak guling2 angkara kondom...

Akta 15 perlembagaan Pekerja Sosial

Hanya Maaf