Tuesday, July 5, 2011

Antara blogger yang sporting !

HA.. dia ni antara blogger yang saya suka.. orangnya memang sporting, jari jemari dia ni sangat ringan.. selalu komen kat entri saya ni.. apa dia???? nak ngurat.. sorry.. beliau dah kawin yer !!!


Nak tahu tentang dia? walaupun dia menggemari kartun Spongebob tapi tak bermakna dia gemar membela siput babi.. ini kerana Spongebob yang hidup di dasar laut itu membela siput babi yang diberi nama GARY.. bui juga bukan seorang tukang masak di Crusty Krab.. jiran bui bukanlah seekor sotong yang bernama Squidward Tentacles .. kalau nak tahu mengenai dia.. sila ke sana ye..!!!

p/s: dia suka makan Krabby Patty !!

18 comments:

Gen2Merah said...

iyep, kami memang sehati sejiwa.. meminati kartun spongebob.. ekekeke.. tapi saya suka ngan gelagat patrcik yang dungu tu.. hehehe..
kejap lagi saya nak terjah blok akak ni plak.. (",)

OhMyLord said...

promote la blog i jgak..tulis,antara blog yg stylo..hehe..


i follow u lah..huhu

TWEETY BERT said...

hehe sporting.. okeh bleh terjah ni hehe

Shuk_ArChie said...

rupanya spongebob berjaya menambat hato rg beasr2... hehehe... Shuk pon layan.. ~huhu... nak terjah blog dia (^_^)

muhamad hanif said...

dah kawen mnat katun ? cool gilaa..

faisal apardi said...

oh nak melawat blogger diatas la...

syiela said...

dia mmg sporting... hehehehe xde kena mengena langsung dgn spongebob

Sunah Sakura said...

eheheh...siap semua pasal spongebob akak mention..haaaaa...sape minat spongebob sebenarnya ni??? :D

ish, hati memang pernah patah... itu kan pengalaman dalam hidup... ;) dan entri tu pulak perkongsian untuk semua... sebab menarik, sama macam Dr. Cinta gaya dia... hehehe..

Nizam Ijam said...

blog yang kacak xde??hahaha


Saya pakai domain baru dan nak buat bloglist jom join
Segmen Mudah-Jom Join Bloglist Nizam Ijam

Cik Ezy said...

nk g menterjah sekejap..
ekekeke

Syuxer said...

baru je jenguk dia tadi..:)..memang kool abes blog dia..

Подтверждаю said...

as salam..
yeah! blogwalking~ blogwalking~

;)

susah nak cari pembaca dan pengomen yang setia. macam pakcik, menag takde komitmen untuk blog.

huhu..buat sekadar ingin berkongsi apa yang boleh dikongsikan bersama

=)
thanks bagi link~

sergeant keroro said...

jom terjah XD

PinKy MoMMa said...

wah best ni kawan ngan org sporting ;)
kena terjah camni..

MisS HoNeY said...

sy suka patrick :)

Kalamhati said...

hehe nnt KH terjah!

Cik Kay Jue said...

wow... satu sinopsis pasal kak bui yang menarik! hehe..

Bui Idzra Ryn said...

oic..hahaha..ptg tadi bui ada hal..merayap sampai malam,tu tak tau pasal entry ni..hihi..sukerr,mekasih niena buat entry pasal bui..terharunya..^_^..