Sunday, July 10, 2011

Apsal kamu ni comel sangat ha..?

-baby google-

Tadi gi pasal malam.. lapar tahap teruk dah kot.. nk masak sendiri takleh so kena la cari.. masa tgh lapar cam biasa la semua nak.. utk makan jer lebih rm20 .. isk, nafsu semua tu..

Masa ngah jalan tu perhati sekeliling, banyak sgt durian.. murah2 plak tu tapi dh dpt warning dari housemate, jgn beli durian.. dia tgh pening kepala.. terpaksa la batalkan niat sebenar ke pasar malam tu.

Kat pasar mlm tadi jumpa baby.. comel sgt, geram jer nk picit2 pipi dia.. dh ler air liur meleleh, isk.. pantang betul kalo tgk dak comel ni.

Saya ni kalo nampak baby tak kira dh sape yg pegang tu, terus cubit pipi dia.. (tgk line gak la) sekali tgk mak budak tu jeling2.. huh, igt org nk ngurat laki dia kot.. maaf kak, saya cuma cubit pipi baby akak je, bukan pipi suami akak tau.. ! sbb yg pegang tu bapak baby tu..

Huhu.. nasib la kak.. sape suh ada anak chomel sgt, kan dh kena cubit ngan saya..


23 comments:

azwa amani said...

tak sabar nak ade baby sendiri... :

Cik Asma BLuppy said...

sy pom comel gak.
xnk cubit ke? hehehe

man said...

akak tu takut mula2 cubit baby dia... jumpa kali kedua cubit hubby dia pula.

syrupmasin said...

wowow..kene jauh kan baby dr kak niena..nnt kene cubit :D

Niena Pengembara Ilahi said...

Cik Asma:

heheh.. meh nk lempang haha

muhamad hanif said...

untunglah future husband nnt..



AHHAAHHAHAHAAH

Syuxer said...

hahaha sian baby tuh kena buli ngan akak..;p..

visitme@FaTiN cOrNeR said...

hahaha..la..ingt sapa la yg comel..baru nk perasan..kikiki..

Niena Pengembara Ilahi said...

syux:
nasi la dia sape suh comel sgt kn :D

aimie amalina said...

baby!waaaa..meroyan kalo tgk baby!

+_Miss.Jannah_+ said...

kecomelan baby ialah kecomelan yang paling gempak!! suka gigit pipi baby kalau line clearrr.. pastu jannah lari laju laju.. biar mak dia terkontang kanting nak pujuk :p

akak.. tadi jannah pegi carik durian.. tapi.. sume tupai dah tebuk.. jahat betul tupai tupai tu :(

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

ishk3 kak niena, nnt bulan puasa ntah bpe ntah habeh kang..mau seratus j beli makanan.. >.<

Pojiekyra said...

suka baby :D

Pojiekyra said...

akak :D rehat3..:D

+_Miss.Jannah_+ said...

dah dapat lastik 3 ekor, buat tawanan..hehehe

maya anis said...

akak sy akak,,,xnk cubit kerrrr??? hhaha :)

maya anis said...

akak sy akak,,,xnk cubit kerrrr??? hhaha :)

Pojiekyra said...

tue la pasal akak..kyra pon dpt update jew..kalo nk blogwalking pon xley sgt..kalo nk g pon dua tiga jew ley huhuhu

Niena Pengembara Ilahi said...

ramai gk org yg nk mintak cubit ni hehe

Ku Azhar said...

nk cubit pp!! :D sape nk kena dlu :D

Tea said...

ayokkk. bini dia jeles. hehehe. tp baby comel mmg lah, tea pn suka cubit. xkira.

mawar puteh said...

kiut bangeettt!!
lagi-lagi kulit baby..wahh!!tembam!!licin!!
Kalau boleh nak gomol-gomol..haha

MEKAR said...

ish..bahaya nih..tiba2 cubit pipi org :-)