Saturday, July 9, 2011

Arwah jugak dia akhirnya...


10 comments:

MisS HoNeY said...

xajak pown g mkn..lapo :(

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

selamat bertugas meronda blog2... hehe~

oPiE iSa said...

Cheh, igtkan arwah kat BERSIH tadi ke... rupanya udang dlm tomyam. sebelum dia masuk perut akak lagi die dah arwah.. Haha~

mas saari said...

ingatkan apa yg arwah tadi...heheee

nurul nadia nasir said...

kesian udang dan sutun dah jdi arwah dlm perot kak niena hihi

Bui Junaidi said...

tettt..isu2 politik ni sensitip sket..tu bui x suka sgt nak ambil tahu..*_*..tomyam???feberet bui tu..

alif haris said...

orag bwh yg bersusah pyh kene gas pemedih mata dan segala mcm ..

sergeant keroro said...

tomyam, bak mai sini sikit XD

aimie amalina said...

aiyaaak~ seafood sedap! meh mai sabah meh..hihi

Подтверждаю said...

as salam..
hehe comel je entri ni

=p

tetiba lain kali masa makan, siren berbunyi. dah terpaksa melepaskannya~
haha

=p

ooh. biasa la, bila sebut bersih, ada yang tak faham agenda. pada pakcik la. yang memimpin ni, dia ambil sesuatu isu unutk dijadikan modal bagi melaksanakan tujuannya.

contoh la, berniaga, dalam diam ada riba' pembeli yang teraniaya dalam diam.

sama la macam bersih. dari luaran, kita tahu depa nak buat bantahan pasal proses pilihanraya. tapi yang mengambil peluang dalam diam tu, apa niatnya?

hm...
tak suka fanatik dengan politik. sebab dari kaca mata pakcik,

depa ni tak ubah macam gaya mustapha kamal attarturk yang menjatuhkan sistem pentadbiran khalifah yang terakhir.