Tuesday, July 19, 2011

Award untuk mereka..

Aha... harini dapat award daripada Citarasa Rinduan aka Kak Ayu.. tadaaaaa... ni dia...


Jadi rasa cam bermurah hati nak kasi kepada mereka yang sudi menyenaraikan saya sebagai 3 blog pilihan rancangan Mista Ben Ashaari... terharu.. sob.. sob.. terima kasih ye semua.. rasa cam nak kasi je durian tu tadi kepada anda-anda semua.. owh.. kepada yang tidak tersenarai tu.. sila bagitau la.. mana tau kot terlepas pandang..
  1. Laman Ayah Su
  2. MiSs ChUbBy ChEeK
  3. Bert
  4. Efa Nur
  5. Nurul Izwa
  6. Luqaz
  7.  ::Miss Hearty::
  8. Rahmah Ram Ram
  9. Harrazdani
  10. Belog MTT
Boleh la ke blog mereka ye.. mereka semua awesome! nak award ni jugak...? sila ke sana untuk tengok syarat-syaratnya...! Terima kasih sekali lagi sebab sudi singgah ke blog ini.. semoga Allah merahmati anda semua..!

17 comments:

cheqwa said...

waaaah,banyak nya peminat akak..hihi.macam retiss lah ^_^

Syazwan Che Deraman said...

tak nak award..nak durian!

Niena Pengembara Ilahi said...

cheqwa:
Haha.. mana ada la... ni segmen tadi.. mana ada org knl blog akak ni

Niena Pengembara Ilahi said...

Wan:
penampa takmo? hihhi

cik pha said...

nk tempoyakk! hee

harrazdani said...

thanks cik niena...have a nice day...bakal jadi blog hebat ni...kipidap

waN Mohd Salim said...

ishhhhhh xmo award .. nak kiss la ... :p

Ezad Skytech said...

ada lagi tak durian...?
nak sikit...hee~

Подтверждаю said...

as salam..
wah! segmen apa ni?
baru nak blogwalking. hehe
tahniah pada yang dapat award

=)

::Miss Hearty:: said...

wahhhh^^
mekaseh niena :)
terharu jugak neh.T__T.heeee~

alif haris said...

wah wah .. dpt award lagi kak .. hebatnye .. hehe ^^
mcm retis dah ni hehe

Luqaz™ said...

Salam... thanks 4de tag :)

BERT said...

alololo so suweeettt.. mekaceh kakak.. wah suke2 panggil kakak.. ker adik?? atau puan?? ehehe.. mekaseh madam.. hehehe..lapyu bebeh

BeloG MTT said...

Macehhhh kak ~ :)

Rahmah Ram Ram said...

wahh!! Terima kasih Niena... :)) Terharu akak..

azam said...

wah...so sweet....TQ problem loading saja

MiSs ChUbBy ChEeK said...

wahhh.....so nice...tq cik niena...