Monday, July 11, 2011

Bagaimana mod Isnin anda?

-mintak ye pakcik google-

Sape suka kalo hari Isnin? ramai yg tak suka hari Isnin.. tapi ada dikalangan mereka yg sangat suka hari Isnin.. cam saya gak.. sebagai contoh 25.07.2011.. cuba teka hari apakah itu?

14 comments:

H.J said...

haha,,tu tarikh ulg tahun kapel tu.

oPiE iSa said...

saya taasuka isnin. ngeantok lah. dah lah mlm ahad ade Smallville habis pukul 11...

Hehe..

25072011? beday akak lah tew~

me@monolog said...

isnin? selamat bekerja..

Fad said...

xsuka isnin..mls nk gi keje..hehe..25 julai?hari jadi la tu...huhu

Rizal Slaughterheart said...

Sy suka hr isnin bila sy cuti hr isnin... slamat bekerja...

Niena Pengembara Ilahi said...

bukan~

hehehe..

Rizal Slaughterheart said...

bukan ke? abis tu? :D

Isteri Encek Bard said...

bufday niena eh... monday blues

Sunah Sakura said...

besday akak?

Подтверждаю said...

as salam..
hehe~
pakci suka hari-hari~
ada apa dengan tarikh tu niena?

cepat habaq mai~ ;)

hari lahir niena kan?
kalau bukan tu hari lhir salah seorang ahli GA niena?

25.07.11 juga tarikh 'iran global action day'~

hehe..boleh jadi..
extraordinaru general meeting, KLIUC INDUCTION WEEKS untuk program foundation~

mana satu ni~
haha~

Anonymous said...

HARI GAJI KAKITANGAN KERAJAAN!!!!!!!

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

hhhmmm..akk nk bertunang erk...wewiiitt3..(tepuk2 tgn ) :P

MEKAR said...

hari isnin ke..selasa ke..ahad ke.. semua sama pada sya sebab sya suri rumah je..hehe

pst : birthday kot

Ila Aqilah said...

kak niena kenapa ngan tarikh tu? birthday eh?

kita tak sauke sangat isnin sebab bermulanya weekdays..isk..malas nak g sekolah..haha