Wednesday, July 20, 2011

Bagi saya mereka tetap hebat..

google

Pemain bola sepak Malaysia sekarang ni sudah bangkit dari kedudukannya yang lesu dulu.. Tapi kalau nak lawan dengan Argentina, Liverpol, dan lelain tu.. memang kita masih terkebelakang.. tapi sekurang-kurangnya pemain kita dah cuba yang termampu..

Saya agak kurang berpuas hati dengan seseorang yang bajet dirinya pemain Chelsea.. mungkin, menghina pemain Malaysia dengan mengatakan pemain kita main bola memang lemah, lembab bingai bangang... isk... sedap betul bahasanya...

Kalau rasa diri boleh main lagi hebat dari Syafiq, Aidil, Fahmi dan lelain lagi.. sila tampilkan diri untuk jadi pemain, mungkin anda lagi hebat dari mereka kot..?  orang kita ni memang macam tu.. suka mengarah orang tapi harapkan orang je yang buat kerja.. bajet best sangat kot..

Erk.. ter'emo  la pulak..!


18 comments:

Umedia Network said...

Cik Niena mmg patut emo pun dgn org macam tu. Mereka ni tak fikir penat lelah pemain2 kita. :)

cucu umie said...

berani ckap..beranilah untuk berhadapan dengan realiti.. ckp blkng tidak guna pon

Ezad Skytech said...

pemain bola sepak Malaysia boleh!! esok nak lawan chelsea pulak kan...

taknak la tgk stadium penuh dgn baju The Blues pulak esok macam masa lawan liverpool hari tu...sokong la Malaysia..kan... (^^,)

Cik Ina Do do Cheng said...

suruh yang cakap tu main bola. jangan cakap je pandai. bangga sangat ke ja di rakyat Malaysia tapi pakai jersi negara lain. sedih

Kalamhati said...

Jolo kalu kita nk emo pun..memang bangsa kita ni tak sayang kat bangsa sendiri..

acu kita suruh demo2 hok duk ngato tu turun main sekejap..lagu mano..pandai nok kondem orang je keje..huhu menyedihkan

syrupmasin said...

ecece..kak niena ter emo tuh :D

peNulis SeNjA said...

gomo kelate gomo ... chaiyok

Tukang Karut said...

pi berhijrah ke sana la kalau dah sayang sangat dengan chelsea tu...

Bidadari Syurga said...

hurmmm bola ke? biasalah... kalau kalah bising... kalau menang. org yg bising lebh tulah yg julang dorang. hehehehehe

Syazwan Che Deraman said...

saya sokong malaysia dan chelsea.
50-50 :)

Fad said...

kalau suka sgt gi la pindah bw umah dok kat negara diorg tu..ekekeke

Dearie Pearls said...

setuju.. kekadang mengayat tu mcm bagus je kan? hehehe..
kasilah semangat dan sokongan kat harimau malaya. ni kat tempat sendiri tapi mcm di anak tirikan oleh penyokong sendiri..

erk... apa sudah saya melalut nie.

sergeant keroro said...

erk!! kawe fan chelsea ni, haha XD

p/s : tak salah, tapi mutu permainan malaysia boleh diperbaiki lagi :)

Syuxer said...

kawe fan man utd neh..nak mas kalahkan chelsea..uweerkkk..;p..

gomo malaysia gomo n glory-glory man utd heheh

aimie amalina said...

heeee..hidup malaysia!

alif haris said...

tak sedarkah mereka itu berpijak dibumi malaysia ???

Tea said...

pape pn go malaysia go. :)

MEKAR said...

Cakap banyak tak guna kan niena? buktikan kelelakian nya itu. heh