Thursday, July 14, 2011

Bahagian badannya mana yang anda suka?

Bahagian apa ni? apaa? huh.. nak baca apa sebenarnya ni? erm... isk, laju jer ye.. saje nak berkongsi cerita.. sekarang ni teknologi canggih dah kan..? kalau nak baca berita terkini boleh pergi kat BH online.. kalau lambat loading boleh pergi jer kat pembaca berita kita ni.. adik Lulu..

Tapi bagi saya pula, lebih suka baca melalui akhbar yang dibeli dengan harga RM1.50 itu.. bukan tak baca on9.. baca... cuma... saya lebih suka baca paper sebab ada kepuasan yang tersendiri..

Nak tau apa? bahagian mana yang saya suka? meh nak cerita.. kalau saya baca paper.. tak kira lah paper jenis apa.. tamil ke, cina ke, omputih ke.. saya suka baca kat  ruangan iklan..

Saya pun tatau apsal hobi saya camtu.. yang pastinya dah sekian lama, sejak dari dalam perut mak saya kot.. saya suka tengok jawatan-jawatan kosong.. walaupun saya dah ada kerja sendiri tapi saya tetap masih suka membelek kerja-kerja kosong tu..

Kalau saya suka membaca di ruangan iklan,bagaimana pula dengan anda semua?


27 comments:

Afikah Aziz said...

ehehe,kite sama la..cari jawatan kosong utk adik2 yg lom dpt keje :p

fa said...

fa jenis baca je semua dgn khusyuknya.. xde suka mana2 bhgn.. hehehe.. :)

Ums Niza said...

kalau saya...bahagian muka depan surat khabar tersebut

syiela said...

suka baca dari belakang ke depan :)

Jahidih Saili said...

klu sy pula, sy baca berita utam dulu pastu melompat pg bahagian sukan, pastu baru baca yg lain..

Syazwan Che Deraman said...

saya suka belek bahagian sukan..
and mesti start belek bahagian belakang and kedepan.!.heheh

Rizal Slaughterheart said...

Sy baca bhgian kartun...hehe

syrupmasin said...

saye suke makan bahagian peha ayam sedap..errr..silap..mesti la suke muke depan..macam gempak sikit..haha..hai akak..slmt pagi :)

TWEETY BERT said...

sy suke bahagian hiburan,., haha leh bace gosip hehehe

Cik Jari Tembam said...

kite suka tgk front page je :D

Anum said...

saya suka baca bahagian berita dalam negeri dan luar negara

Ku Azhar said...

amboi tajuk.....................hehehe...xske bc srat kabar :p

Amy Syaquena said...

Saya pulak jenis suka baca dipan akhbar je dengan sukan hok lain saya x pandang pun ..

Hanis MY said...

bahagian intisari rancngan :)

yatie Awang said...

kakak pun macam tu, lebih suka paper, fist kakak buka akhbar bahagian sukan, kakak pun tak tahu kenapa, mungkin sbb kakak memang minat sukan hehe

Syuxer said...

bahagian sukan je saya baca..hehe

muhamad hanif said...

saya suka bahagian artis dedah sana sini..




HAHAHAHAHAHA

Ibnushukran said...

sy knfem2 buka page belakng dulu n jadi kbiasaan baca terbalik, blkng ke depan.. sbb kt belakng ada berita sukan, fav tu, beli sbb tu je.. haha

ILA HonEyBuNNy said...

ila suka tengok rancangan tb..hehe..

then buka ruangan pembaca tu..komen pembaca or baca masalah2 org dalam tu...setiap hari ahad kot banyak kisah2 gitu....dulu rajin baca surat khabar..skrg malas lak.ehheh..sbb dk tgk blog ja..banyak dah info yg diorg updatekn dr surat khabar kan..ehhe

Sunah Sakura said...

saya tengok tajuk menarik je...errr...

Подтверждаю said...

as salam..,
okeh, pasal yang ni, pakcik suka baca dari tengah. kemudian baca dari tengah ke belakang. kemudian dari tengah ke depan.

er..niena faham ke ni?









.






.

suhaili sarif said...

hihi,,saya suka baca hiburan dan soal jawab agama.hehe

Papa Mifz said...

saya suko bahagian sukan jer...:)

aizamia3 said...

suka baca tajuk je.. kalau rasa menarik baru baca isinya.. tapi paling suka tang surat/komen pembaca..

BeloG MTT said...

MTT baca dari depan sampai ke bahagian sukan lepas tu stop dah.. Hehe

Anak Wak Mail said...

eh,,samalah..saya pon suka baca bahagian iklan..nak cari kerja kosong..hehe

MEKAR said...

dah boikot surat khabar ( tp kadang2 buka online). cuma suami sya suka beli Metro bukan sbb nk baca berita tp lebih kpd nak buat teka silangkata