Sunday, July 10, 2011

Banyak betul lalang..

-dicedok dari google-

Erm.. ntah.. ramai betul lalang ye, nak tebas takleh.. parang tumpul sangat.. herm.. tau kan lalang ni camne, bila angin datang ke arah barat.. dia pun ke barat, bila angin tu ke timur.. dia jugak akan ke timur..

Lalang oh lalang.. takpe lah.. biarkan lalang itu kering sendiri.. nak gi bersiap gi pasar malam jap.. sapa nak ikut moh kita ramai2 gi pasar malam Masjid Tanah .. nak gi beli lalang jap.. eh.. durian... (+.+)...


13 comments:

+_Miss.Jannah_+ said...

hehe, location akak kat KB.. tu yang dengan konpiden tak bertapisnya jannah ajak g melaka tu.. :D

banyak durian.. kat rumah kampung, lubok china.. nanti kalau ada yang gugur, jannah bagi akak sebijik dua ye.. ke nak sebakul?hehe

syiela said...

letak racun kasi cepat mati :)

oPiE iSa said...

Kak,kumpul sekuat tenaga, gengam itu lalang, tarikkkkkkkk! Yeha! haha

eh jap, akak orng melaka ke?????
+_+

Sunah Sakura said...

lalang mana ni akak~ ekeke..

delarocha said...

sakit hati tengok lalang

ABU said...

tahu..nama sintifik dia Imperata cylindrica...^^

Pojiekyra said...

kasi tebas saja akak :D

alif haris said...

ini entri mcm ade maksud tersirat jep ?? hehe ..

psl bersih ke ? haha

muhamad hanif said...

racun je lalang tuu..


HAHHAHAHAHHAHAHA

visitme@FaTiN cOrNeR said...

duriann..fuuhh..bak sikit..

suhaili sarif said...

susah kan kalau ramai lalang
x tetap pendirian pas2 lg truk kalau ampu mana2 pihak..waaa

syrupmasin said...

lalang tuh dibakar je senang..err..akak roti john 1 :D

abglan said...

Kalau takde lalang, tukang mesin rumput tak dapat cari makan. Lalang pun ciptaan Allah.