Tuesday, July 19, 2011

BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG

Santai Bersama BEN ASHAARI

Saya perkenalkan blog ini kepada semua, blog ini dinamakan Niena Pengembara Ilahi.. Tagline saya ialah "Saya Seorang Pengembara.. Anda Juga Seorang Pengembara.." kerana kita sama-sama mengembara.. 

Blog ini dibuka pada 30 April 2011.. kenapa ianya dibuka? Kenapa saya wujudkan blog ini? dan kenapa url blog ini http://www.my-shopping2u.com/ ? ini memandangkan tujuan asal saya membinanya kerana ingin menjadikannya blogshop, tetapi ianya  kini lebih kepada peribadi..


Ehhh, nak tau sape yang saya jadikan blogger idol? haa... tuuuu.. penganjur segmen ni la.. sapa lagi kalau bukan Ben Ashaari.. sebab dia memiliki minda yang kreatif.. profesional, fleksibel.. mampu menerima idea serta pandangan orang lain.. dan lagi tak SOMBONG, sangat ramah.. mesra pelanggan gitu..

Kenapa blog saya patut dipilih sebagai blog yang patut disinggah setiap hari? erm.. sebab saya akan sentiasa mengupdate blog saya ni sekerap yang mungkin.. kalau bizi pun.. tetap akan up satu entri.. nampak cam puji diri senidiri tak? tak kisah la.. yang penting saya join segmen ni.. kalau nak join.. sila laaaaa klik header ensem tuuuu..

33 comments:

fiq. said...

wah, cayalah,,,,,artis blogger akn datang to be,,insyaALLAH =D

BERT said...

terbaekk.. nak join jugak lah hehe

Bro ahmad said...

hahaa cepatnya..sama bro bulan april

Fad said...

hai..:)http://dilamin.blogspot.com/2011/07/kehadiran-blogger-tersayang-nurul.html

aishahNewdestiny said...

memang suka pun singgah sini ^_^

rara pinkmafia said...

ptt lah i pon pelik.knp shopping to u.hehehe mahal tak domain yg u pakai?

WuMing said...

Blog ini juga tak kurang kreatifnya.. WuMing juga dah follow

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

rajinnyer join segmen abe ben ni....

Elih Japahar said...

segmen lagi ! wow..rasa nak join lah..

syiela said...

Wah bakal retis ni.. gud luck dear.. moga terpilih

Wanz Mejuez said...

semoga berjaya jugak.. :D

Asha Nini said...

wah...baru 3 bulan dah seribu lebih follower..heheh..sangat bagus ni ;)

Bui Junaidi said...

bui nk join tp tgh malas tahap gaban ni..adoyaiiii..apa2 pun bui doakan blog niena yg best ni terpilih nnt..amin..

Santri T.P.I.N.I said...

wah...trm kasih atas ucapannya. semoga niena pun sukses juga... Chaiyyokk!!!

Elih Japahar said...

Dah join pun..jom baca yer niena :)

Fariza Othman said...

saya pun kalau le mesti seari ade wt entry. keep blogging. I would like to follow you!!

Fariza Othman said...

saya pun kalau le mesti seari ade wt entry. keep blogging. I would like to follow you!!

Luqeem™ said...

hehe..snggah dr segmen BA..keep blogging!

fa said...

segmen ni ea kak niena.. hee.. malu la sebenarnya nk join.. ngeee..
tapi, tapii.. bila kak niena da tanya mcm tu rasa ada keberanian sikit nk join.. heee ^^

Ezad Skytech said...

samalah start buka blog bulan April tahun ni...heee~

cik najihah said...

keep on blogging kak niena :)

Luqaz™ said...

singgah dari segmen abg ben.. kunjungn balas :)
www.LUQAZ.com

BeloG MTT said...

Mista Sifu terbaekkk.. :)

arenafon said...

singgah dari segmen yang sama...thanks singgah blog saya

Syarifah Ashikin said...

singgah dari segmen BA... minat shopping gak.. huhuhu

harrazdani said...

datang mencari blog pilihan.....dari segmen yang sama....byk nak kena terjah ni....:)

lisa lis said...

hye...

><

singgah dr segmen abg ben nih...

keep blogging..n all the best~ wink3x..

http://miszdejavu77.blogspot.com

Luqaz™ said...

kamu disini :)

http://www.luqaz.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

Adzrien Shoppe said...

kak liza tak sempat nak join segmen ni.. tahniah niena nama pertama.

Rahmah Ram Ram said...

Siapp dan join bersegmen...sudi-sudikanlah

http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

Rahmah Ram Ram said...

Salam

http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

::Miss Hearty:: said...

tahniah!! belog anda menjadi pilihan sy.ngeeee^^

http://heartylolipop.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

kemboja said...

datang ziarah.. hehe