Tuesday, July 19, 2011

Ben Ashaari & Fahrin Ahmad tetiba bergabung

 -google-
Fahrin Ahmad akan kelihatan lebih kacak jika saya duduk di sebelahnya.. sila jangan muntah hijau!

Huh.. Terlalu fanatik sangat susah gak kalau terbawak sampai dalam mimpi.. ntah pape la.. mesti anda pernah melalui mimpi yang mengarut camni kan.. semalam sembang ngan hosmet.. saya cakap nak cat bilik jadi kaler hijau, dia kata jangan buat pasal.. ni bukan reta kita, hak milik kejaraan 100%.. abis barang dalam bilik saya tu warna hijau.. cuma tak puas hati pasal takleh nak cat jer..

Masa tengah berfikir camne nak cat bilik tu, saya tertidur.. entah bila saya tertidur,  sampai la wujud satu mimpi yang merapu.. saya dah cat bilik saya kaler hijau.. tetiba plak saya nampak skuad saya, katanya bilik student nak kena buat sport check.. abisla.. bilik dah cat kaler hijau.. merapu betul.. bila saya bukak pintu bilik tetiba melangkah ke alam di Institut dulu..

Pastu masuk la sorang jurulatih.. wahhhh rupanyaBen Ashaari.. tak sangka Ben Ashaari leh jadi jurulatih saya.. pastu tetiba plak wajah Ben Ashaari bertukar jadik Fahrin Ahmad.. kepala saya dah naik pening.. setelah penat dikejar oleh Fahrin Ahmad tetiba bunyi tupai.. mengganggu destinasi mimpi betul lah.. jam 5.50 pagi.. terus capai towel untuk mandi.. tah pape jer mimpi tu..

p/s: tak lama lagi pose.. leh la nak buat bisnes tupai a.k.a jam loceng...

18 comments:

Santri T.P.I.N.I said...

agaknya niena byk tgk cerita fahrin dn bc entri ben ashaari tu...

miezah said...

lawak lar mimpi cmnie ..
wahahahaha

TeAqArH said...

hahaha.....mimpi ni mcm2...imaginasi seblom tdo..tebawak2 dlm mimpi..tp selalu la incik alarm tu mengejutkan dr mimi yg syiok tu..
ade tak adegan maen kejar2 cm cite hindustan??

Citarasa Rinduan said...

nina...

heheheh, ayu pernah mimpi ben gak...
siap pi ke kelantan 1 keter ngan wife dia...

ingat2 tahun lepas. tu lah entry yang paling hot.. hehehe

bayangkan, beben bertukar jadi fahrin...
wawawa.. hensom..

Bui Junaidi said...

hahaha..mimpi rupanya..*_*

waN Mohd Salim said...

akak nampak x feeds akak dekat mane di blog adik?

syrupmasin said...

ecece..fahrin tuh :D

Idah said...

merapu meraban tidur ni..mesti tak baca bismillah dulu ni...aci apa kalau tak baca......

fa said...

laaa.. kak niena na.. ingatkn betul2.. sekali cubaan.. hehehe :D

M Fizan said...

haha..mengarut ar mimpi tu :D

Syuxer said...

wah mimpi indah tuh heheh..kaco betul bunyi tupai tuh heheh..kalau tak mesti adventure lagi mimpi tuh hehe

IdaSahman said...

hehe..tak dpt nak tau kesudahan mimpi tu kan..kacau je tupai tu..salam perkenalan..jom singgah blog saye

http://simply-ida.blogspot.com

Khairil said...

ni terkesan dengan blog ben dan minat dgn fahrin ni,...

NasZ said...

hahaha...sempoi2..

saya dah letak link awak ke blog faveret saya ye?

MOHD NASER.com

hanaahmad said...

waa..terpengaruh kat cte ape sbnrnye ni? hehehe

muhamad hanif said...

Wahahahha,

banyak pikir smpai mmpi sebegitu nihh !

Sunah Sakura said...

abang fahrinnnnnnnnnnnnnnnnn ashaariiiiiiiiiiiiiii!!!

Anak Wak Mail said...

haha..melampau betul mimpi dia..:p