Sunday, July 10, 2011

Bersih 2.0: [Video] Perhimpunan bersih di Melbourne dihadiri 5,000 orang

WALAUPUN Bernama melaporkan hanya kira-kira 50 penunjuk perasaan dilaporkan berkumpul di Federation Square, Melbourne dan 10 penunjuk perasaan di Christchurch, New Zealand, namun maklumat yang diterima daripada pelajar Malaysia di Melbourne bahawa jumlah mereka lebih daripada 5,000 orang; tanpa sebarang gangguan daripada pihak berkuasa; sambil bersemangat menyanyikan lagi ‘Negaraku’ dan meneriakkan Daulat Tuanku! UNTUK LEBIH LANJUT BOLEH KE SINI









14 comments:

Подтверждаю said...

as salam..
adei..mereka yang diluar tu tak tahu apa pun sebenarnya. disogok dengan berita2 negatif semata2..

haih..
memalukan..
terlalu taksub..

Ku Azhar said...

Ha ah...best sngt tp my gurl xmo mkn la akak..die xske sotong..mybe sbb tkut ku xde tulang kowt nnti :D

syrupmasin said...

akak selamat ta?? huhu

syiela said...

x sokong mna2 tp kenapa dilaporkan hanya 50 sedangkan 5,000?

nawal addina said...

err ??

Syuxer said...

kenapa beritakan yang kurang tepat..emm..sepatutnya berterus terang je..xde apa2 efek punya..:)..

eh akak selamat tak?

Nasriq said...

setiap orang ada hak mengundi... hormati hak undi itu...

Bui Junaidi said...

niena,sory menyampuk kat sini..bui tag niena join ni..*_*..tu pun kalau niena sudi

http://idzrarynprelovedproperty.blogspot.com/2011/07/jom-join-giveaway-gadis-desa.html

+_Miss.Jannah_+ said...

hehe, aman harmoni je tengok diorang punya demo..

yg kat sini punya ntah ape ape ntah.. ;)

have a nice Sunday akak.. rehat cukup cukup tau? :D

peep said...

media umno mmg xleh percaye pon.. haha.. xkn x nmpk2 lagi..

muhamad hanif said...

kenapa asyik bersih je ni..



AAHHAAHHAHAHAHA

Kalamhati said...

Mana satu yg betul ni..
huhu kita ni byk disogok dgn berita yg kurang tepat..huhu

Pn. Sheila said...

hehe... kelmarin i pun bersih gak, bersih umh.... yuhuuuu leh siap 1 umh bersih.... kekeke

The ModERnMoZaRT said...

tak suka!!!!memalukan betol!