Tuesday, July 12, 2011

Biarkan ia berlalu.. pergilah..

-Ehsan Google-

Aku bingung..
Aku wujud di masa lalu kamu..
Tetapi kamu hidup di masa hadapan aku
Oleh itu Aku ingin belajar melepaskan..

Untuk masa depan yang mendatang
Untuk masa yang berputar itu
Kerana aku hanyalah..
Pengembara yang mengembara di mana sahaja

Maksud: Seseorang yang menaruh hari kepada cinta hatinya.. dan selepas berkurun lama menanti.. cintanya itu ahirnya diterima tatkala ianya sudah pudar.. hati manusia itu sering berubah tetapi cinta Allah itu akan kekal..

**sekadar sebuah penulisan,
tidak bersangkut dengan hati sesiapa..
hanya terlintas di fiiran penulis..


12 comments:

Pn. Sheila said...

bila tgk pic eagle tu teringat kat ESQ...

http://www.youtube.com/watch?v=9f7K0BQscyQ

visitme@FaTiN cOrNeR said...

ehem2..akak ke tu..??haa...hehe..

Niena Pengembara Ilahi said...

visitme@FaTiN cOrNeR
takde kaitan ngan sesapa.. sekadar sebuah penulisan yg biasa ^^

Syazwan said...

pengembara ilahi

Cik Ezy said...

ape gune nye lagi bile cinta dh pudar..
huuu

Fad said...

cam entry je.."rasa" dia..tp entry ni isi dia lagu FT

http://dilamin.blogspot.com/2011/06/biarkan-angin-itu-berlalu-pergi.html

hehe

Ku Azhar said...

aiyookkk kak niena :D

Niena Pengembara Ilahi said...

neina pn suka FT :D

alif haris said...

cintakan manusia ,manusia kn pergi
cintakan bunga,bunga kan layu,
cinta Allah kekal sejati^^

Bui Junaidi said...

entry macam luahan hati jer..(firasat bui jer lah..*_*)

syrupmasin said...

ecece..ye ke nih akak sekadar terlintas difikiran?? :D

Подтверждаю said...

as salam..
aik? ada kaitan dengan entri sebelum ni ke?
oh~ betul! kemuncak hati yang paling mulia patut kita gapai ialah kepada-Nya..tiada ragu melainkan bagi mereka yang berdolak dalik dalm hatinya..

=)