Monday, July 4, 2011

Bila makan roti john, teringat...

-ihsan google-


Roti john ni takdelah sedap sangat, saya memang tak penah beli roti john.. kalau makan pun sebab terdesak lapar.. tu pun orang belanja, cuma tadi rambang mata sikit.. al maklum ler tengah lapor bebenor..

Roti john yang saya beli kat pasar malam tadi tak abis pun.. saya makan sorang, kawan takde.. dia keja malam ni.. nak tau kisah roti john ni?

Masa taun satu tempat latihan saya dulu, saya ni agak poyo orang nye.. ada la sorang senior saya ni memang fanatik gila minat saya, ehhh.. bukan nak perasan tau, tapi ni citer betul..

Kalau bulan pose je kitorang dibenarkan outing dari jam 5.00pm sampai kul 6.30.. tapi saya ni memang jarang keluar, selalu kirim kat roomate jer.. abg senior roti john tu selalu ajak saya kuar, tapi saya takmo.. geli kot..

Tiap hari dia dok hantar kat saya roti john.. masa tu zaman friendster yer adik-adik.. satu hari dia hantar msg kat friendster saya.. "bila awak nak teman saya beli roti john..?" erk.. soalan yang agak poyo di situ..

Kawan saya memang suka usik saya ngan abg roti john tu.. tapi saya malas layan, nak dijadikan citer.. 3 hari lepas tu saya tergerak ahti nak reply msg dia.. pastu awek dia pun reply sambil maki hamun.. huh.. sebab roti john je pun..

Sejak peristiwa bersejaran tu saya jadik fobia ngan roti john.. tadi baru cuba-cuba beranikan diri nak beli, baru saya tau.. harga roti john tu RM5.00 ye? sebenarnya nak cakap saya baru tau harga roti john tu berapa jer... hehehe..



12 comments:

syrupmasin said...

ecece..untunglahhh..err..mmg mahak eh roti john tuh?? :D

Pojiekyra said...

wahhh..??!! mahal gler skg nie roti john..?!! kyra da lma xmkn roti john :(( cini xdew jual (ketinggalan zaman :D)

akak2..mai la bca nie :D

http://pojiekyra891.blogspot.com/2011/07/3003-cahayakisah-para-malaikat.html

Syazwan said...

bhahahaha..
kelakar..
cinta roti john?..heheh.
gurau..

cik pha said...

5 hinggit? kaya tuh si admire kak tuh..cubo baye 5ya tiap ari plokk ehhe

Pojiekyra said...

kyra da tgk video tue...mmg penipu..nmpak sgt..xcaya 100%..!! tp still da gak yang pcaya hmmm

miss inna said...

kisah cinta si roti john..haha! lawak la laki tu akk...kira kaya la laki tu klo hari2 belikan akk roti john hrga 5ringgit..hehe!

sergeant keroro said...

bukan rm3 je ke?? mahalnya T.T

fa said...

hee.. fa x pernah makan roti john sbb time matrik dulu ada abg yg buat roti john ni sambil buat mknn tu sambil hisap rokok~
grr.. gelii.. hee :)

suha said...

adeih..padahal nk cover taktau hrga roti john lalala (^_^)

aimie amalina said...

kerana roti john, aku trauma..hihi...lawok gak cite nih..harga roti john ikot size kak =)

Ums Niza said...

menarik cerita kamu nie...hehehe...aku ada kisah juga sal roti john nie...bukan sal awek tapi sal terlebih makan...hehehehe...

Подтверждаю said...

as salam..
adei..
ada kisah dalam kisha rupanya =)
pengalaman mematangkan hidup~

roti john kat tempat pakcik, rm 3-4. tapi kecik jer. tak tahu kat tempat niena berapa ringgit.hehe