Friday, July 1, 2011

Cinta Yang Tiada Penghujungnya

Sebuah persembahan dari hati yang hilang untuk dia yang telah pergi.Terkadang.. seseorang yang sangat kita inginkan tidak dapat menjadi milik kita.. Namun, bukan kehidupan jika tiada kesakitan di setiap bahagianya..

Tak pernah diduga orang yang kukira membawa bahagia ku, membawaku pada kesedihan.. ianya tepat menyakitkan, memang.. penyembuhku hanya keinginan mencintai Dia dengan sedalam hati, aku juga berharap akan dicintai, dicintai Dia yang sejak awal terpatri di hati..

Dia bisa memandangku, sedangkan aku hanya mampu mendengarnya..  sedikit berharap dia berbalik sedetik mendengar luahanku.. hanya yang Dia  layak dicintai, tidak boleh jika inginku kata TANPANYA.. aku cemburu dengan insan yang mencintai Dia.. tapi cemburuku bukan dengki, aku ingin menjadi sepertinya..Dan ku kira.. Dia akan berikan aku yang terbaik seandainya aku sentiasa mencintaiNya..

Ku ingin mencintai dia yang mencintaiMu.. kerana aku ingin bersama-samanya mencintaiMu.. mencari keredhaanMu.. juga mencari ketenangan disebalik jalan yang disediakan olehMu.. Aku ingin sentiasa berada di jalanMu..


-KERANA CINTA PADAMU TAKKAN ADA PENGHUJUNGNYA-




24 comments:

Syazwan said...

powernya ayat..
niena, boleh direct to the point tak?.
hehehe

man said...

Kesusahan, kepayahan dan kepedihan dalam hidup adalah pengalaman berguna yg mematangkan fikiran.

Bui Idzra Ryn said...

cinta kepadaNya memang cinta yang kekal abadi..^_^

psstt:header Niena ader tambah2 yer..nice..

man said...

Kesusahan, kepayahan dan kepedihan dalam hidup adalah pengalaman berguna yg mematangkan fikiran.

man said...

Kesusahan, kepayahan dan kepedihan dalam hidup adalah pengalaman berguna yg mematangkan fikiran.

Khairil said...

Nice sajak ni...teruja saya bila membacanya...

TeAqArH said...

cinta kepada ILLAHI akan selamanya abadi di dllm hati

azam said...

Insyaallah.... :)

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

sama2 lah kita mendekatkan diri kepadaNya... (^^,)

syiela said...

InsyaAllah sentiasa berada di landasan yg betul kerana cinta kepadaNYA tiada penghujungnya

fa said...

suka baca sajak ni.. :)
cintai Allah yg satu dan abadi.. :)

hanaahmad said...

cinta pada DIA, abadi. kekal dalam hati, dalam jiwa. insyaAllah moga Niena kekal bersamanya. aku juga mahu begitu. :)

アヌム ちゃん said...

nice!

aizadalias said...

=D

syrupmasin said...

akak memang pandai susan ayat kan..hebat lahh :)

nawal addina said...

cinta itu uviversal !

slumberdek said...

wah entry cinta la .....adakah hati niena sedang berbunga mekar...? kelazzzz

waN Mohd Salim said...

ayat .. ngah becinta ka makcik

Tea said...

Insyaallah.. cinta pada Allah cinta yang sgt suci.. :)

muhamad hanif said...

bunga sgt ayt ni..

terjemahkan sikt tak phm lah !

HAHAHAHAHHA

Amer said...

ustazah ayu raudah ni.power lah!haha

Sunah Sakura said...

alhamdulillah...saya suka ni sis! syahdu je rasa... :)

suha said...

cik niena penuh dgn pengertian (^_^)

Jer ... said...

cinta abadi :)