Saturday, July 16, 2011

Dah lama berpisah..

Wah.. rindu nye rasa hati.. lama sudah berpisah ngan blog kesayangan ni.. baru balik dari klinik gigi Masjid Tanah..

Doc cakap kalau sakit lagi, dia suh datang lagi sekali nak korek-korek gusi tu kasi cepat sikit gigi tumbuh.. waaa.. takutnye... isk...

Sebenarnya tadi saya on lappy jap.. ada buat satu entry... tapi tak sempat nak publish sebab laptop ni tetiba jer kena senggugut..

Sambil gi klinik bawak la lappy kat kedai Sg Udang, sampai jer kat sana dia dah sihat.. maka bertambah sakit la gigi si pemilik lappy ni.. wat malukan orang jer..

Ok.. baru  nak gi solat, hehehehe... sahabat sekalian, pasni saya akan buat maraton segera ke blog-blog anda... bertenang yer.. hehe..


10 comments:

Kalamhati said...

huhu kalau sakit gigi..satu bdn jem rasanya kan..huhu

fa said...

sakit gg mmg menyakitkn.. x selesa..
semoga kak niena cpt sembuh.. ^^

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

seksa giler sakit gigi...x sanggup nak rasa...ngeri bunyinyer ngeeee

arfah said...

sakit gigi sebab gigi baru nak tumbuh....:) gigi kita tak ada yang tumbuh baru lagi...mesti sakit kan..huhuhuhu

cik najihah said...

kalau sakit gigi x lalu nak buat sume benda

+_Miss.Jannah_+ said...

gigi akak camne? elok dah ke? kalau sakit makan ubat cap gigi tu tau? biar tahan sakit ;)

Umedia Network said...

Sakit gigi lah paling perit sekali. huhu. :)

Подтверждаю said...

as salam..
hehe. semoga gusi cepat sembuh ;)
kasi selimut sama kapas basah.
hehe. pakcik selalu celup dengan air sejuk

H.J said...

letih woo kalo marathon..haha

tamlegend said...

sg udang???melaka ke klang ni???