Wednesday, July 13, 2011

Dia memang takut kat saya.. apa boleh buat..


Saya heran ngan ubat ni.. apsal la dia takut sangat ngan saya .. hurm.. saya cuma nak makan dia jer... bila dia masuk dalam mulut saya .. laju jer dia nak keluar balik..

Penakut betul ubat tu kan..? hummm.. saya takmo ubat tu dalam keadaan ketakutan.. jadi saya amik keputusan takmo makan dia.. cian ubat tu.. dia pun mau hidup jugak..

SEKIAN~


21 comments:

TeAqArH said...

hahaha..kak niena ni...igtkn ape la td..^_^

syrupmasin said...

ohoii..akak niena kantoi takot makan ubat..haha..

Syazwan said...

uishh..banyaknya ubat!!.

niena makan ibuprofen.
kuat ubat tu untuk tahan sakit.

Niena Pengembara Ilahi said...

Waaa.. kn da cakap.. ubat tu yg takut kt akak.. eh lupa, gmbar ni cedok kt google hehehe

syiela said...

hahaha.. pandai ubat tu lari keluar dari mulut ye :)

Syazwan said...

aah..kat farmasi ada..minta ubat tahan sakit ibuprofen..dorang mesti tahu..ubat tahan sakit yang amat kuat!,

bartHeafy said...

igtkn muntah balek ubat tuh..

Anum said...

nie mesti kes x nak makan ubat la nie
banyaknya ubat nak kena makan ek

Syuxer said...

mungkin badan akak bagi isyarat..jangan kasi telan sama itu ubat heheh..baik telan yang cecair punye kot

muhamad hanif said...

bnyk nya ubat ?

warnawarni mcm smartiess..

Pn. Sheila said...

hehehe... agknyer sapa takut sapu tu...

SoLy SoLicious said...

hahaha...ubatkan tuk kesihatan..takot jugak ubat yang beri kesan dlm jgka mse pnjg,...

Btw, soalan semalam sudah sy jwabkan.. :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . kak , taktik eaaaaa tamo makan ubat . ek :)

Isteri Encek Bard said...

hihihihih comel lah niena, tatut

Подтверждаю said...

as salam..
ahaha~
dia nak keluar pasal anak tekak bagi kad merah.

ekeke! keluar! keluar!

=p

Sunah Sakura said...

huk aloh...akak tu yang takut kan kan kan... :p

Mohd Hazwan Hashim said...

cari la ubat yg tak takut sis . haha ,, makan ubat utk sembuh k . :)

Niena Pengembara Ilahi said...

hehehe.. xla.. ubat tu yg takut.. akak berani jer -.-'

Dearie Pearls said...

hahaha.. ingatkan aperlah yang berlaku... erk.. erk.. erk..

*ye ar.. cian ubat tue. dia pun nak idop gak.. heeeeeeeeeeee

miloais said...

kalo tak makan ubat
camne nak sembuh nok???? :o

Lilynn Sazlin said...

agagagagaa. firstime kot baca entry cenggini. lawak ah akak ni..hadoii..
makan ubat tu..t camne nak sehat! ^_^