Thursday, July 14, 2011

Hujan ni memikat hati betul lah...

Assalamua'alaikum Warahmatullahi wabarakatuh.. selamat pagi dan salam sejahtera kepada mereka yang bukan muslim.. lena tak tidur semalam.. lena tahap gaban.. syukur Alhamdulillah Allah turunkan rahmatNya..

Semalam tak dapat tidur pada awalnya.. tapi lepas hujan mula turun, Alhamdulillah.. baru dapat lena dengan aman.. hujan tu dah mengulit saya ..

Saya kunci jam pukul 5.50am.. tapi boleh plak tak sedar..nasib baik saya dah siap-siap kunci 3 jam termasuk dengan phone saya.. pukul 6.30 jam loceng dah melanggar mimpi saya.. aishh.. baru jer nak jumpa Fahrin Ahmad..

Dah banyak hari tak lena tidur... hujan tu dah memikat hati saya untuk tidur.. ok, selamat memulakan tugas dengan jujur dan amanah ye... sebut pasal Amanah.. sila ke sana.. sini atau situ... menarik..



19 comments:

H.J said...

fahrin ahmad tak nak masuk dalam mimpi dia..haha

fa said...

wah.. bestnya hujan.. ngee.. ^^

mizzkechique said...

mmg lena tidur mlm td.. tp kerap terjaga awal..tak perlu jam loceng kot..hehehe.. 5.10 mesti dh bangn... awl sgt pulak..

Diana @ bilakukatacinta said...

hujan telah membasahkan baju sy pg td..

Anak Wak Mail said...

kenapa tak tidur lene ni??teringatkan sape tu??hehe..:P

memang best tido hujan2x kan!

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

kalau hujan lebat mmg lena tidur kan..tapi jgn sampai terlepas Subuh sudah... hee~ (^^,)

EZAN IDMA said...

alhamdulillah hujan rahmat :) amboi mimpi fahrin ahmad ye

syiela said...

fahrin x sempat nk melangkah masuk ke alam mimpi :)

azam said...

wah...bestnye.....tido syiok u....
tapi jgn lupa solat

Bro ahmad said...

tarik selimut..p hahaa..:)
segmen dah tamat ke? boleh join lagi tak..

Isteri Encek Bard said...

huhuhu terasa kesejukan hujan

Afikah Aziz said...

yes,ika pun suke hujan sbb tido ng nyenyak hehe

kak Niena ni ore kelate gk ke :p

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

fahrin ahmad tuh..eyh aaron aziz tak marah ke kak :P

aimie amalina said...

heee~ masyukkk jek kan..=)

syrupmasin said...

ececece..fahrin ahmad.. :D

Anum said...

kalau hujan syok tido..
sejuk2 je kan
hahhahha
tarik selimut je la

muz said...

fahrin ahmad wooo...bukan alang2 mimpi tu...hehe

Segmen : Gadget Kesayanganku

Sunah Sakura said...

fahrinnnn!!! ahahahhaha~

Подтверждаю said...

wa'alaikummussalam warahmatullahi wabarakatuh..

haha~
fahrin ahmad =p
tido diwaktu hujan memang mengasyikkan. ditambah pula kalau ada bantal peluk yang besar2~

oh. link tu..kenapa 3-3 nya sama?
oo,..pekena pakcik ya?

hahaha~