Sunday, July 17, 2011

Ini bukan segmen Ben Ashaari

Santai Bersama BEN ASHAARI
-tepek header jap-

Malam ni leh la tido ngan lena ngan aman, cer teka nape.. teka ar..alaaa.. teka ar, huh... takmo teka eh, okay.. okay meh nak bagitau.. terharu sebab masih menjadi blog pilihan Ben Ashaari.. sila ke sana kalau nak tengok**eksen plak..

Tak sangka saya masih diberi peluang lagi... erm, ni kali yang ke dua kot.. yang pertama kat sana.. saya suka dengan caranya, walau dia blogger popular tapi dia tak pernah sombong.. sesapa yang cakap dia sombong tu saya tatau la beliau sombong tang mana.. meh cakap kat saya..

Dia masih mampu menerima nasihat dan teguran orang lain dengan hati yang terbuka.. bagus kan? berapa ramai blogger yang dah sampai tahap matangnya memiliki sifat yang begitu? bagi saya hatinya hidup sebab boleh melihat kebenaran. Perkara yang membatasi hati adalah mereka yang tidak mampu menerima pandangan baik orang lain..

Ben Ashaari banyak membantu blogger-blogger baru.. sewaktu melangkah ke sini, saya banyak mendapat motivasi dari setiap entri2nya.. nasihatnya yang membangun itu membuatkan saya lagi semangat untuk terus berada di sini.

Setiap kali beliau menerbitkan entri mengenai blog pilihannya, pasti ada blogger yang meninggalkan komen dan bertanya bila blognya akan menjadi pilihan..? erm.. bagi saya.. ikhlaskan diri dalam meninggalkan setiap komen, bukan di blog dia saje malah di blog blogger yang lain.. tulis pula pandangan kita, setiap kerja yang ikhlas akan memulangkan hasil yang baik.. tak gitu?

Saya sentiasa akan menyokong Ben Ashaari .. walau apa pun anda tetap juara..! blogger terbaik di abad ini..

18 comments:

muhamad hanif said...

dah tau dah..


HAHHAHAHAHAHHA ;)

Nur Zulaikha said...

tahniah cik niena pengembara Ilahi..keep it up..

Tea said...

best la. congratz lagi. :D

abg beben mana sombong laa. kalau sombong, xlayan blogger baru kankan.

fahmie firas said...

yesszzza.. akak pon akan mnjadi terbaik jugak coz akak memg baik :)
best dapat follow blog ni :)
kalau free singgah la ke blog saya, bg comment and nasihat.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

myhatiku said...

Ben terbaik kan!:)

Cik Asma BLuppy said...

tahniah akak niena=)
keep it up!

Nur Zulaikha said...

hehe..same2..

Ezad Skytech said...

congrats..da dua kali kan..hee~ =D

tapi kenapa masih ada yg kata abg ben sombong ye...pelik dgn mereka2 ni..?

Syazwan Che Deraman said...

abg ben pernah pilih saya.
abg ben terbaik!.

JIJI YU said...

tahniah

H.J said...

congrate..hehe

aimie amalina said...

waaaa,,tahniah akak niena!
kiki..betol! sangat suke dgn blog abg ben..heheh


p/s:waaa..dh lme x jengah sini..hee..rindu2 =)

mas saari said...

tahniah!! jeles...

syrupmasin said...

untunglah..jumpe doktor gigi pon berani double untung :D

Kalamhati said...

Bravo niena!hehe tahniah..tumpang epi..

Btul tu..dia seorang blogger yg tak lupa rumput di bumi..tho sudah berada tinggi di atas sana..

sekurang2nya dia masih mahu membantu blogger2 baru utk naik..

Anak Wak Mail said...

tahniah...=)

sombong2 tak membawa kemana kan..=)

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

wewiiitt! blogger pilihan abg ben..haha..congrte kak niena..

Eh, tak wat sajak utk abg ben ke? :P

tamlegend said...

tak pernah nak amik tahu pun pasal abg ben ni...pernah jd follower, tp mcm takde ape je..he.so, unfollow...ni dah rasa mcm nak follow balik pulak...huhu