Saturday, July 9, 2011

JALAN YG TIDAK DITUTUP SEMPENA BERSIH

-INI AUTO POST-


Nak tau?
Alah.. takyah ar..
hurm.. nak tau jugak?
ala... takmo ar..
hum.. degil.. isk !! nak tau jugak ke?















OK LA.. DEGIL SANGAT KAN??

































NI DIA !!!


NAK TUTUP WAT PE KALO JALAN TU DAH MATI... 



OK.. nak sambung wat keja balik.. lalalala~


utk pengetahuan semua sy terlibat dgn operasi ini.. sbb tu blog ni akan ditutup sementara.. MACEH... -KAKAK BAJU HIJAU




16 comments:

oPiE iSa said...

Erk, akak mengawal atau akak join?

niena shopping2u said...

haha... mst la trlibat ngan ops tu, xkn la nk join hehe

Anonymous said...

ko memang nak temui mati!

waN Mohd Salim said...

hahha cik ann bangang tu

waN Mohd Salim said...

akak .. akk sokong bersih jahnam ke

syrupmasin said...

haha..akak ta nmpak pon akak masuk tv..carik la camera man mane tao dpt masuk tv ke?? haha :D

visitme@FaTiN cOrNeR said...

waa..lamanya xjenguk blog nie..masalah teknikal sikit..hehe..

slmt bertugas akak..
born to be an army!! haha..

man said...

SKT... target berapa orang nak ditangkap.

muhamad hanif said...

adeh,

asyik kena kencing je..

Atiqah Wadiah said...

akk t'libat dlm operasi bersih tuh??akk kena wat per kak??

Pojiekyra said...

ohhh yekewwww huhuhu

Shuk_ArChie said...

Terlibat jugak... Berjuanglah utk keamanan negara! (^_^)

niena shopping2u said...

sy bukan terlibat di sana..sy cuma standby je kt sni klau istihar darurat bru kesana,buat masani ada beberapa pegawai & anggota dh dihantar ke sana.

niena shopping2u said...

bukan kmi di sni je terlibat tpi smua anggota polis dan seluruh anggota tentera di seluruh Malaysia ni.

sergeant keroro said...

kak niena keje ape??

p/s : anon suka nak menyerang orang yang buat entri sal BERSIH 2.0 ni.

macam hape ntah

Подтверждаю said...

as salam..
hehe. kalau niena ditakdirkan kena turun, mungkinn nampak pakcik kena tahan sebanyak 5 kali. hampir lunyai kad kawen kawan pakcik angkara bersih.

alhamdulillah. ada bukti. maka dilepaskan. dengan syarat, jangan pakai songkok dan jalan 'bersama' depa tu.

=_=