Sunday, July 3, 2011

Jom tgk Noh ringan2 dengan Niena..

Isk.. apa jadahnya lak budak-budak ni.. (kasar tak bahasa tu).. lawak la pulak, erm.. macam-macam ye nak tengok, pepagi lagi dah cari benda yang tak elok camtu..

Apa maksud ringan-ringan tu? hello... Noh dengan Niena tu dah sah jadi suami isteri dah pun.. bukan setakat ringan-ringan lagi yer, harap maklum ye adik-adik.. benda yang camni lah banyak orang nak cari..

Erk.. akak nak cakap, akak tak pernah letak gambar ringan-ringan kat sini, apa lagi gambar yang berat-berat.. akak pun tatau apa yang dimaksudkan dengan ringan-ringan tu, adakah nak mengkaji seberapa berat Mizz Niena  tu? ops.. skang ni Niena dah tak pegang takhta Mizz Niena lagi, yang tengah menaip ni yer la Mizz Niena.. hehe..

niena ringan2 noh

Dan, ada jugak orang yang nak tahu saya ni sempurna ke tidak ye? ok2.. buat masa sekarang ni saya masih lagi insan yang sempurna.. masih mempunyai segala pancaindera yang Allah kurniakan.. syukur Alhamdulillah..


17 comments:

miss inna said...

pleik2 juga keyword yg orang2 search nie...
ringan2? eish,mcm len jer bunyinya tu...haha!

syrupmasin said...

wuahahahaha..pelik betol yg dicari :D

aqmalazmi said...

fine..
aku pon rasa pelik dengan keyword ringan-ringan noh TU
HAHAHA

Pojiekyra said...

ish3..macam3 pesen :D

faisal apardi said...

kalau de orang kepala lucah memng buka entry dan pastu HAMPA..hahaha...tajuk memang tak leh blah..huhu

Sunah Sakura said...

hikhik..terkena pulak kat blog akak~ sebab nama niena... :p

Tea said...

hoh. menakutkan. je. -..-"
dan xpatut sibuk nak tau org lain cacat ke x. hesh. cacat hati tu xtau. :(

Bui Idzra Ryn said...

terkena tempias lah ni sebab nama sama..hihi ^_^..kat mana nak cari benda2 ni Niena..?

pamie said...

kahkahkah..macam macam..

part bahasa kelantan translate sayang tu pun pelik jugak huhuhu..


Aku Anak Labuan

+_Miss.Jannah_+ said...

akak ngan Nohisme laki bini ke? aiyoo.. blurr kat sini.. :p

nawal addina said...

hahaha XD

cacat jee ? :P

Pojiekyra said...

akak..!! :D

sergeant keroro said...

haha, entah pape actually keyword orang cari ni :P

+_Miss.Jannah_+ said...

hehehe... kesalahfahaman telah berlaku di sini ye..

maaf kak.. saya memang jenis lambat pick up.. baca kali ke-5 baru faham.. hehehe, jangan maraaa.. :D

PeRmAtA bIrU said...

apa2 ajalah yang diorg carikan??? hahha..

nunui Joe said...

haha terkezut cheq :D

Подтверждаю said...

as salam..
huhu..entah sapa la buat kacau.
pakcik pernah dapat keywor kepala tempurung.

tak tau amenda kepala tempurung tu

=_="