Monday, July 4, 2011

Kepenatan tahap melampau..

Ayam goreng dua ketul, roti john special satu, jagung bakar satu, putu bambu rm2.00.. semua tu bakal selamat bersemadi di perutku sebentar je lagi..

Kepenatan yang tahap melampau, harini terkejar-kejar je.. pagi buat keja jap.. pastu jumpa doc kat hospital, balik kem sambung keja.. boss ada meeting plak.. 

Ni baru je balik keja.. sampai lupa nak makan, pagi tadi cuma makan epal hijau je sebijik tu pun sambil pakai kasut.. masa nak balik tadi terima panggilan, ada sorang anggota yang tak sayang nyawa buat hal.. hangin? tak lah.. rasa cam happy sesangat sebab orang kasi masalah kat kita..

Saya tak faham lelaki yang nak berpoligami ni.. kenapa harus kawin kat Thailand ? dalam perkhidmatan ATM berpoligami sudah dibenarkan.. tapi ada lagi yang buat masalah, kawin kat siam..

Kalau nak berpoligami tu sila ukur dulu kemampuan, bukan ikut nafsu.. dari segi nafkah zahir tu.. cukup ke? perkahwinan tanpa restu takkan kemana.. mungkin bahagaia, tapi satu dalam seratus.. kalau nak buat apa-apa sila fikir kepala otak, bukan kepala lutut ye..

MARAH NIE... !!!!!!

17 comments:

azam said...

rehat nanti sakit...siapa yang susah

syrupmasin said...

err..marah betol..tp sedap lah makanan yg akak beli tuh..sikit bole?? :D

MisS HoNeY said...

cumil nya cara sis marah..hehe

Bui Idzra Ryn said...

sabar2..kalau kawen ikut nafsu,mcm tu lah jd nya

Pojiekyra said...

akak sabarrrrrr~~~~ adik da disini :))....dan kyra sokong akak 100% dalam poligami...!! kalo da sebab boley dtima bru ley poligmi kan akak..??

rindu n akak niena :D

Syuxer said...

akak rehat dulu,mandi pahtu makan ia kenyang..:)..oh roti john..lama ku tak makan dia..kali terakhir time ramdhan hukhuk

nawal addina said...

bnyak nya mkn 0.o

haha , take ur time ;)

waN Mohd Salim said...

hurmmmmmmm jangan marah2 .. nnti kene darah tinggi

+_Miss.Jannah_+ said...

POK dahi dia kak.. amboiii... biashee dia ni nyusahkan orang eh.. :p

laksa sarawak? mee kolok? jom pekena raya nanti tau? hehee

visitme@FaTiN cOrNeR said...

kak..relax2..mkn dulu..kikiki..

Syazwan said...

sabar-sabar..
perut dah penuh tu.
rehat ye :)

tu kes kawin lari kan?
kalo lari sambil berlari-lari?
tak ape?

Siti Arfah said...

Wah mrhnye niena. huhu. Sabar2. :) . Em xske sal poligami neh jugk, tmbh g kawin kt siam. Rsenye kawen sorg pn dh besar tggjwb, tu pn nk tmbh lg. ish3 . Skg neh rmai je x brkemampuan ngade nk tmbh lg istri . Syarat2 poligami dh la x ekut. Ape la nk jdi . . huhu

miss inna said...

akk makan la dulu...
erm, poligami? klo da bkemampuan tu xpe la, jgn pula tamak smpai xsanggup nak sara anak bini kelak...

fa said...

kesian kak niena..

sergeant keroro said...

sebab takut bini pertama XD

aimie amalina said...

heee..sbr ye kak..saya sgt paham..ehehe

MEKAR said...

err.. kenapa org lain perlu rasa marah2 ni !!