Thursday, July 7, 2011

Nak cungkil biji mata tuh.. !!

Apa tengok2 ?? nk kena cungkil ke biji mata tu? pantang betul la kalo ada org dok tengok ni.. rasa cam nak bertukar je jadi..


Takyah tunjuk macho ngan pandangan mata anda tu.. alergik betul la kalo org pandang ni, gedik tau ! geli.. geli !! isk.. tak puas ati tul la, bukan sekali je.. tapi tiap kali gi makan kalo jumpa dia mesti dia dok tenung2 cam ikan temenung... grrrrr... !!

10 comments:

syrupmasin said...

haha..garangnye kak..

niena shopping2u said...

akak mmg garang..~lalala

Sunah Sakura said...

erkkk! senapang je dia kak! ahahaha~

errr...sebenarnya ibu mengandung tu labmate saya... yang gambar tu lain... err..

suha said...

grrr garang!(^_^)

cik suha dh post psl contest..peliz promot tok cik suha ye ~ngee

take care my skandal..gonna mish u

http://suhasimplelife.blogspot.com/2011/07/contest-cerita-ini-cerita-katak.html

suha said...

patot cepatkan sikit ke tarikh tu?ok2 cik suha ubah (^_^)

aimie amalina said...

aiyakkkk...heheh....die suke akak kot..hihi..

waN Mohd Salim said...

oit asl garang2 ni ..

zie_ira said...

wuu,,garang nye,,hehe,orang tu berkenan kat akak la tu,,hehe,,^_^

INI KISAH MISU2 DAN SI GEDEK

DOORGIFT comel sesuai tuk majlis istimewa anda,,^_^

sergeant keroro said...

grrr.... kita bakor!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

die nak usha la tu... bagi la die an siket... hahaha