Monday, July 18, 2011

Oleh kerana timba itu..

Tengah meng'iron baju untuk kerja esok tetiba ada sorang makhluk Allah call.. sapa la plak ni, tengok private no.. angkat jer la mana tau kot Fahrin Ahmad yang call..

Dengar suara cam kenal.. puas dok fikir... isk sape ni, pastu dia cakap "Weii .. na , ko tengah carik timba ke skang? aku ngah carik perigi ni" isk.. apa hal tetiba terkeluar pasal timba.. saya terus letak..

Pastu ada lagi calling masuk.. no yang naik tu yang tersangat lah saya kenal.. dah agak dah , mesti mamat tu.. sejak dulu lagi selalu jadik musuh tak kira la kat mana pun.. nak cari pasal jer mamat tu.. tapi kitorang kawan je yer...

Pastu sembang-sembang jap.. lama tak sembang ngan skuad.. rupanya dia terbaca entri tuuuuuu... saya tau diorang selalu singgah kat blog saya ni sebab saya selalu menyusahkan diorang, post entri di wall diorang, diorang mana ada blog.. tak minat nak menulis katanya..

Pada skuad ku terima kasih bebanyak.. nasib la, sapa suh jadi skuad aku.. kan dah kena paksa baca setiap entri aku yang mengarut-ngarut ni.. ngeh ngeh ngeh.. ohhh.. kalau ada aweks nak berkenalan dengan dia, leh la ke fb mamat tuuuu... dia jenis lelaki kasanova... sila berhati-hati..

13 comments:

FaKArePa!n said...

timba je ke ?? cebok xdop ke ?? hehe..

Jom renungi..
Rehat Sinonim Dengan Kerja Atau Sebaliknya ??

Подтверждаю said...

as salam..hehe
kasanova

=_=

adei..ni gurauan ke? kesian dia kena direct kecek~

huhu..
moga2 depa pun buat blog~
maka, berlawan2 la niena dengan depa untuk membuat entri yang best2.

=)

ghost writer said...

skot tak skot..dari kawan jadi pasangan ideal.hihi

gedek! said...

mandi pakai shower...

Ku Azhar said...

hehehe cerita timba je arinie ek kak?

cik pha said...

tengah bayangkan macme klu betul2 fahrin ahmad y kol..hehe

Minah Blur said...

timba oh timba haha, keciwa tak cik niena bukn fahrin ahmad yg kol. hehe

myhatiku said...

aha..suspen ja timba2 perigi2 neyh ;p

cucu umie said...

kalo jodoh nk bt mcm maner sis..jog jer..huhuhu

Nur Zulaikha said...

alahai~

kotak bulat said...

hehehe... kb pun suke suruh kwn2 bace blog kb.. dorg pun bukn ada blog.. :)

waN Mohd Salim said...

alahaiiiii film perigi tua ade x?

tamlegend said...

wah...cepatnya dapat timba...hehe...no need to worry pasal jodoh laa...hehe