Wednesday, July 20, 2011

Pagi yang terang..

Maaf.. pocong ini tiada kena mengena dengan tajuk entri ini

Assalamual'aikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan salam sejahtera kepada semua pembaca setia saya... !! **ada keee?

Sihat pagi ni? ceria tak? kalau tak ceria pun sila buat-buat ceria, cuaca pagi ni nampaknya terang dan tenang.. awal pagi tadi nampak macam nak hujan tapi sekarang cuaca dah bertambah baik..

Selamat memulakan tugas buat semua sahabat tersayang.. mulakan dengan Bismillah dan disudahi dengan Alhamdulillah, begitulah seharian dalam hidup kita mudah-mudahan dirahmati Allah.. eh.. nyanyi plak...

13 comments:

peNulis SeNjA said...

ish akak ni .. adik takut la ngan pocong

MARIA LIZA said...

cam pocong tu laks yang bagi wish selamat pagi...

~Sya~ said...

hish...terkejut tgk pocong...takutttt

Ezad Skytech said...

erk..mengapakah gambar tu berada kat situ...heee...boleh terperanjat nanti...(^^,)

semoga aktiviti hari berjalan dengan lancar...amin..

H.J said...

pocong ni ada adik beradik tau...

tamlegend said...

aik...apa motif letak gambar pocong???

Fad said...

adeh..ingat jmp pocong pg2 td...hai...mlm td akk plak sakit pale la niena...tido dr sblm mghrib..tp bgn la jap tuk solat..

mizzkechique said...

tanjat gegurl nmpk pocong tu... =)

bila nyanyi lagu tu, teringat kumpulan raihan..

BERT said...

mak aiii takot nengoknye wooo..

morning sistah.. ader entry khas buat kamu.... yaaa..

sila terjah...

http://viniyamey.blogspot.com/2011/07/stylish-blogger-award.html

WuMing said...

Ceria...ceria...Walaupun gambar tu agak cute jugak..pagi-pagi nii...

Addin said...

pocong !! arr ~

HAHA ;)

have a nice day !>

Hani Fakhitah said...

sala perkenalan..jemput singgah ke blog sya yg masih bru lgi.. sya kawan k.fad..

aimie amalina said...

aiyaak~ tanjat cek mimi tgk pocong!hohoho.moge dpermudhkn urusan =)