Monday, July 11, 2011

Parking VVIP punya hal..

Bila terbaca kisah kak Mas ni teringat plak satu kisah.. taun 2004.. kisah di awal pertama kali saya menjejakkan kaki ke Kuala Lumpur..

Masa tu saya sambung study kat universiti yang patut di rahsiakan.. saya cuma sempat satu sem jer sebab dapat tawaran lain.. berbalik pada cite asal, kakak jadikan saya ni driver kat sana.. yer la, saya ada lesen.. dia plak ada lesen beskal jer..

Kemana jer dia nak pergi saya yg bawak.. satu hari tu saya teman dia gi shopping kat The Mines, parking memang full.. pastu kakak cakap "dik.. parking situ kosong.." saya cakap kat kakak dh ada tanda "No Parking" ngan slamber dia turun gi alih.. dia suh parking gak, katanya tu parking VVIP.. tiap bulan dah bayar sewa..


Saya ikut jer la.. igt betul, lepas shopping saya tgk tayar dh kena kunci.. gi cari guard, marah guard tu yerla.. kan dah bayar tiap bulan, apsal gi kunci plak.. cishhh.. rupanya saya yg kena balik ngan pakcik tu..

Lam ati memang marah gile kat kakak.. dh tau saya ni lurus bendul leh plak cakap camtu.. tak pepasal dapat malu ngan pak guard tu.. tak igt pak guard tu cakap apa yg pastinya MEMALUKAN..

Ni promosi yang tadi.. sila la ke sana ye..

#BLOGGER YANG SPORTING SIRI DUA


14 comments:

Zulqarnain Musa said...

hahaha...kekadang2 benda2 mcm ni..kelakar bler ingt semula

Tea said...

wuhuuu. xkena cas pape ke? >.<

Niena Pengembara Ilahi said...

Tea: mesti la kena cas.. nasib la bayar seploh jer.. hehe

H.J said...

haha..padam muka..~

syiela said...

hahahhaa apsal la lurus sgt time tu :)

azam said...

ish garanglah army ni....kat mana ni??.....kem desa pahlawan?

Tea said...

wahh. nasib sepuluh je ekk. kalau bnyk adess parah laa.

Tea said...

wahh. nasib sepuluh je ekk. kalau bnyk adess parah laa.

mas saari said...

adoyai...yang percaya cakap kakak tu kenapa? heheheheehe

Sunah Sakura said...

adehhhh...akak ni, peng peng kat akak akak tu...ahahahahah~

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

kalo ai ketawa marah x????
arrr dah tahu si adik lurus nyapa si kaka suruh buat gak ???...

gadisBunga said...

kene bayar tak?

aimie amalina said...

aiyaaak..~ hehhe..cian akak..akak kite senasib...lurusss jek..hihi

Pn. Sheila said...

ciannyer... xpe jdkan pengajaran kan tuk kita hati-hati...