Monday, July 11, 2011

Sawan dia dah mai dah.. grrrr !!!!!

Huh.. sawan dia dah mai dah.. isk... bila nak insap nie? dah takde mod nk blogjogging lagi dah.. ni post entri pakai wondow live writer..



Nasib baik ada benda ni leh la jugak nak post entri.. blogspot ni bila la nak jadi budak baik yer !!!!!!!


16 comments:

Bui Junaidi said...

ha,ah kan..blogspot mcm2 hal lately..menci..huhu

Citarasa Rinduan said...

selamat malam..
singgah malam2 sebelum baliik rumah..
niena....
ayu punya blogspot pun buat hal..
pening gitu

sabor jerlah

syrupmasin said...

demam panas kot blog nih :D

アヌム ちゃん said...

eh blogspot problem ke..

JIJI YU said...

normal le tu..ade le sebab die

muz said...

hehe...sabar je lah nak wat camne kan...

muhamad hanif said...

AHAHAHHAAH,


widget fllwer aku tak muncul2 lagi tau.

Ku Azhar said...

wondow? kak niena typo!!! hehehe

Sukma Bintara said...

x paham.... apa yang nak disampaikan.... hehehehehhehe

+_Miss.Jannah_+ said...

tau takpe.. demam je manjang blogspot ni.. ade jugak Jannah mintak fasakh nanti ni kang.. hehe :p

aimie amalina said...

aiyaaaak..kenapakah?

alif haris said...

haha sabo la kak .. die tgh sawan tu .. :D

Подтверждаю said...

as salam..
oo..kenapa ni niena? blog pakcik ok jer? niena cuba padamkan cookies dengan history. insya'Allah ok


windows live writer> cuba buat tutorial sikit. pakcik nak tau

;)


pakcik nak bagitau ni melalui entri pakcik~
niena perlu tahu,penyakit arthritis boleh berlaku pada blogger.Maka..


Ikhtiarkan cara Mengubatinya Guna Surah. Insya'Allah mujarab.


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

saiazuan said...

haha sawan pe tu~

anda dah baca komik atwr #4?
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html

visitme@FaTiN cOrNeR said...

hahaha..buat lepas gian la tu..

Aki said...

eh,ade masalah ke?? OK je...