Wednesday, July 6, 2011

Saya seorang lesbian..?

Ehem.. haritu ada orang tanya saya ni cacat ke ? dan yang terkini ada orang tanya saya ni lesbian ke? hehehe.. keywords yang memang lawak.. tak tau lagi? nak tau? sila ke SINI ye...

NIENA: orang tu peminat blog ni kot ???



10 comments:

waN Mohd Salim said...

gile ke .. ngeh3

fa said...

erkk?? sabar je la an..

PinKy MoMMa said...

erkssss apakah..aih macam macam lar ;)

emieysandra said...

peminat la tuuu~

nurul nadia nasir said...

haiyaa ini mcm pun ade..sabar je lahh hihi

Andrik McVean said...

hahahaha

pamie said...

kahkahkah..macam-macam keyword dah dorang cari ni..huhu..


Aku Anak Labuan

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

akk cakap je "Ye, aku lesbian..apsal?"

..nak puas kan hati dia..so diamlah dia nnt..kehkeh >.<

Sunah Sakura said...

erkkk!

Подтверждаю said...

as salam..
adei..gatal sungguh jari yang menaip tu. ikat dia kat pokok. biar kerengga gigit

=)